یکشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲
چهارمین دوره آموزش غیرحضوری قاریان آغاز شد

دوره آموزش غیرحضوری ویژه قاریان ممتاز غیرتهرانی، با مشارکت شورای عالی قرآن و مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف، برای چهارمین سال پیاپی آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به نقل از حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن، دوره آموزش غیرحضوری ویژه قاریان ممتاز غیرتهرانی، برای چهارمین سال پیاپی آغاز به کار کرد.

این دوره با هدف ارتقا، حفظ و پرورش قاریان ممتاز کشور در حوزه‌های دانشی و مهارتی، پس از طی فراخوان ماه گذشته و ثبت نام تعداد زیادی از علاقمندان، باحضور ۸۶ نفر از قراء دارنده گواهی‌نامه تخصصی درجات سه و چهار طرح ارزیابی قاریان و همچنین قاریانی که نصاب فنی تلاوت ایشان در کمیته کارشناسی مورد تأیید قرار گرفت، در پنج گروه با حضور اساتید ممتاز به صورت مجازی برگزار می‌شود.

جلسات آموزشی در این دوره، یک نوبت در ماه تشکیل می‌شود که یکبار به‌صورت ارتباط برخط و تصویری و بار دیگر به صورت ارسال فایل تلاوت و دریافت نکات اساتید می‌باشد.

 این دوره تخصصی در سال جاری با مشارکت شورای عالی قرآن و مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود. در هر ماه قاریانی که بهترین عملکرد را در هر کدام از گروه‌های پنج‌گانه داشته باشند، تعیین و معرفی می‌شوند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها