چهارشنبه ۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵
جشن امضای کتاب جدید رجبی دوانی برگزار می‌شود

مراسم جشن امضای کتاب تازه محمدحسین رجبی دوانی باعنوان «کامیابی‌ها و ناکامی‌ها» همراه با امضای کتاب «کوفه و نقش آن در قرون نخستین اسلامی» در دانشگاه امام حسین(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، مراسم جشن امضای تازه‌ترین اثر محمدحسین رجبی‌دوانی با عنوان «کامیابی‌ها و ناکامی‌ها» همذاه با رونمایی ویرایش جدید و جشن امضای کتاب «کوفه و نقش آن در قرون نخستین اسلامی» اثر همین نویسنده که از سوی مؤسسه چاپ و نشر دانشگاه جامع امام حسین (ع) منتشر شده، صبح روز شنبه ۱۱ تیر از ساعت ۱۰ در نمایشگاه دائمی کتاب دانشگاه جامع امام حسین (ع) برگزار می‌شود.

کتاب «کامیابی‌ها و ناکامی‌ها» نگاهی ویژه از منظر اصول امنیتی به وقایع قیام امام حسین (ع) از آغاز تا انجام دارد.

کتاب مشهور کوفه نیز به فرایند شکل‌گیری و ساختار اجتماعی کوفه، نقش معنوی، علمی، فکری، سیاسی و نظامی کوفه می‌پردازد.

بررسی نقاط ضعف و قوت کوفیان، ظهور خلافت عباسیان در کوفه، آخرین اقدام امام علی (ع) در بسیج‌کردن کوفیان برای رویارویی با معاویه، جغرافیای تاریخی منطقه کوفه، مواضع کوفیان پس از انعقاد صلح، تأسیس حوزه علمیه نجف و پایان حیات علمی کوفیان» از جمله سرفصل‌ها و عناوین این کتاب به شمار می‌رود.

در این مراسم ضمن سخنرانی و پاسخگویی به سوالات مخاطبان توسط نویسنده کتاب، جشن امضا برای علاقه‌مندان به آثار رجبی دوانی نیز برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به آثار این نویسنده و مجموعه داستان جدید وی می‌توانند این کتاب‌ها را با امضای نویسنده خریداری کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها