چهارشنبه ۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۷
رمضانی: تنها راه غلبه بر مشکلات، همدلی و  ایجاد فضای گفت‌وگو در نهاد است

مهدی رمضانی در دیدار با کتابداران کتابخانه های عمومی شهریار، قدس و ملارد گفت: به غیر از همدلی و همراهی و ایجاد فضای دوستانه و البته امکان بیان نظرات و انتقادات برای پیشبرد کارها، چاره دیگری برای اداره نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به نقل از نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، نشست صمیمی دبیرکل نهاد با کتابداران کتابخانه های عمومی شهرستان های شهریار، قدس و ملارد  امروز چهارشنبه ۸ تیر ماه در سالن اجتماعات کتابخانه عمومی ایثار شهریار برگزار شد.


مهدی رمضانی، دبیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در این دیدار با ابراز خرسندی از حضور در این نشست، گفت: همواره در بازدیدهای کتابخانه‌ای و نشست با کتابداران عنوان کرده‌ام که یکی از بهترین ساعات، دقایق و لحظاتی که ما در طول کار تجربه کرده‌ایم، لحظاتی است که در جمع همکاران خودمان بوده‌ایم.

وی افزود: بنده توفیق حضور در اکثر استان‌های کشور را داشتم و در جمع همکاران بوده‌ام. بنای این جلسات شنیدن صدای کتابداران و همچنین در میان گذاشتن برخی مسایل در حوزه مدیریتی نهاد، سیاست‌گذاری‌های کلی و موضوعات اجرایی در حال طی شدن است تا بتوانیم در این مسیر برای حل مشکلات با هم، همدل و همراه شویم. یکی از مهمترین چالش هایی که در این دوران با آن روبرو هستیم، مسائل معیشتی همکاران است. همچنین فضای کار و فعالیت در کتابخانه‌های عمومی نیز موضوع دیگری است که باید در این جلسه به آن بپردازیم.

دبیرکل نهاد درباره مسیر حل مشکلات نهاد اظهار کرد:  از دوره مسئولیتم به عنوان سرپرست نهاد که با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به این سمت منصوب شدم تا به امروز که با حکم رئیس جمهور و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان دبیرکل در خدمت شما هستم و همچنین با تجربه قبلی چهار ساله به عنوان معاون توسعه، عرض می‌کنم که به غیر از همدلی و همراهی، ایجاد فضای دوستانه و البته امکان بیان نظرات و انتقادات و پیشنهادات برای پیشبرد کارها، چاره دیگری برای اداره نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و سایر بخش‌های اجرایی کشور وجود ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها