دوشنبه ۶ تیر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۴
کتاب «نشانی گنج» روانه کتاب‌فروشی‌ها می‌شود

کتاب «نشانی گنج» نوشته فاطمه بهبهانی به زودی توسط انتشارات کتاب جمکران منتشر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به نقل از روابط عمومی انتشارات جمکران، کتاب «نشانی گنج» نوشته فاطمه بهبهانی، داستان زندگی پسر نوجوانی است که در روزهای جنگ رژیم بعث علیه ایران به یکباره و در شبی خانواده خود را در اثر بمباران از دست می‌دهد و به دنبال اعضای خانواده اش در زیر آوارها می‌شود؛ به زودی توسط انتشارات کتاب جمکران به چاپ می‌رسد.

چند روز پیش بود که خبری ما را در بهت و ناراحتی فرو برد. «فرو ریختن ساختمان متروپل» و دل‌نگرانی برای خانواده‌هایی که عزیزانشان زیر آوار مانده بودند. خبر تلخ و دردناک بود و شاید خیلی‌هایمان را از زندگی نا امید کرد، اما آیا قاعده زندگی چیزی غیر از این است که روزهای تلخ و شیرین را کنار هم دارد؟ و اصلاً زندگی چه زمانی خوب است و زندگی شاد چه معنایی دارد؟ زندگی که همه چیز آن عالی و شاد و بی دغدغه باشد؟ در آن صورت رشد انسان چطور شکل بگیرد؟ رشد انسان در چه شرایطی رخ می‌دهد؟
برای اینکه این موضوع را به فرزندان مان بگوییم و ذهن آن‌ها را با این مسئله درگیر کنیم شاید یکی از راه‌هایش کتاب باشد. کتابی که در آن قصه رنج انسان بیان بشود و برای اینکه یاد بگیرند چطور سختی و آسانی کنار هم موجب رشد می‌شوند.

این کتاب حادثه‌ای واقعی است که بر اساس زندگی خانواده شهید قربانیان ساکن خیابان خاکفرج قم نوشته شده است. این کتاب که برای گروه سنی نوجوان نگارش شده است به زودی در انتشارت کتاب جمکران به چاپ می‌رسد و در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها