پنجشنبه ۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶
کتاب «تاریخ عدلیه کرمان» رونمایی شد

امروز در همایش بزرگ و محوری هفته قوه قضاییه در استان کرمان از کتاب تاریخ عدلیه استان کرمان رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، همایش بزرگ و محوری هفته قوه قضاییه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، رییس کل دادگستری، مدیرکل پیگیری امور استان‌ها و سازمان‌های تابعه معاونت اول قوه قضاییه، استاندار، رییس مجمع نمایندگان استان، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای قضایی استان و جمعی از قضات و کارکنان دستگاه قضایی برگزار شد.

در این مراسم از کتاب تاریخ عدلیه استان کرمان رونمایی شد.


رضایت مندی مردم از محور‌های اصلی در دستگاه قضایی
حجت الاسلام ابراهیم حمیدی، رییس کل دادگستری استان کرمان نیز در این همایش گفت: دستگاه قضایی به الگویی بسیار بزرگ و موفق برای کشور‌های اسلامی تبدیل شده است و امروز افتخارمان این است که با بهره گیری از آیات، روایات و فرهنگ اصیل اسلامی یک قوه قضاییه مقتدر داریم.

وی افزود: امروزبه برکت خون شهدا و هدایت ها، رهبری‌ها و راهنمایی‌های امامین انقلاب اسلامی، دستاورد‌های بسیار بزرگی برای نظام جمهوری اسلامی ایران حاصل شده است.

حجت الاسلام حمیدی گفت: در حال حاضر انسان‌های عالم، فرهیخته، پرتلاش و دانشمند در دستگاه قضایی استان کرمان، فعالیت دارند و قوه قضاییه در کنار نیروی انسانی ارزشمند خود با بهره گیری از فناوری اطلاعات توانسته قوه قضاییه هوشمند را معرفی کند؛ البته هنوز تا رسیدن به قوه قضاییه مطلوب فاصله داریم؛ اما اقدامات انجام شده، نشان دهنده این است که تلاش‌ها در مسیر آرمان‌های موجود می باشد تا با تحقق این ارزش‌ها به آرامش و امنیت بیشتر مردم دست یابیم.

به گفته او رضایت مندی مردم از محور‌های اصلی در دستگاه قضایی است و گلایه مندی‌های مردم به حق است و باید تمام تلاش خود را به کار گیریم که این گلایه‌ها به حداقل ممکن کاهش یابد.

رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: برای مستندسازی تاریخ عدلیه در استان کرمان اقداماتی انجام شده است و در این همایش از کتاب تاریخ عدلیه استان کرمان رونمایی می‌شود و این کتاب در دسترس علاقه‌مندان خواهد بود که می‌توانند از آن بهره برداری کنند.








 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها