پنجشنبه ۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷
«راز زیبایی در اسلام» رونمایی شد

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد گفت: کتاب "راز زیبایی در اسلام" در مرکز اسناد و مفاخر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد نادر ارجمندی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: کتاب « راز زیبایی در اسلام» نوشته ابوالفضل پیرهادی از سری کتب سبک زندگی مهدوی، در مرکز اسناد و شناسایی مفاخر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد رونمایی شد.

وی اظهار داشت: در این کتاب با استفاده از احادیث و روایات معصومین (ع) و همچنین طب سنتی، خواص و تاثیرات انواع داروهای گیاهی بر زیبایی و شادابی انسان شرح داده شده است. رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد گفت: دستورات این کتاب علاوه بر حفظ زیبایی، سلامتی انسان را به دلیل استفاده از مواد طبیعی تضمین می نماید، بخش هایی از کتاب نیز در خصوص مضرات مواد شیمیایی و جایگزینی مواد طبیعی به جای آنهاست.

ارجمندی افزود: ابوالفضل پیرهادی پژوهشگر و مدرس رسمی طب اسلامی ایرانی متولد۱۳۶۷ می باشد و عضو خانه نخبگان شهید احمدی روشن است، این هفتمین کتاب اوست  که در این مرکز رونمایی می گردد.

وی اظهار داشت: پیشتر کتاب های "زیبا اندام شوید"، "سرما نخورید"، "درمان سریع و آسان سینوزیت"،  "آیین همسرداری و آداب زناشویی در اسلام" ، "هفت سین سلامت"و "ترک اعتیاد با طب اسلامی ایرانی" از وی چاپ و منتشر شده است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد گفت: کتاب فوق توسط انتشارات کلهری به مدیریت احمد کلهری ناشر فعال بروجردی به چاپ رسیده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها