سه‌شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶
خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ در چند سال گذشته به علت همه‌گیری کرونا و تعطیلی سینماها و تئاتر بیشتر خانواده‌‌ها به تماشای فیلم‌ها و سریال‌های شبکه خانگی روی آوردند. این مسئله موجب رونق بیش از پیش این صنعت در ایران گردید. اکنون که با پشت سر گذاشتن بیماری کرونا برنامه سینما و تئاتر به منوال قبل خود بازگشته است، شاهد هستیم که با رقیب تازه‌ای به نام شبکه خانگی روبه‌رو شده‌اند. این رقیب تازه وارد نه تنها با آنها رقابت می‌کند بلکه در این عرصه یکه تازی نیز می‌نماید.

در میان سایت‌ها و منابعی که فیلم‌های شبکه خانگی و آخرین و بروزترین فیلم‌های دنیا را منتشر می‌کنند فیلیمو با ارائه خدمات متنوع، اشتراک‌های مقرون به صرفه و ترافیک رایگان رتبه اول پخش فیلم و سریال در ایران را کسب نموده است. شما می‌توانید پس از خرید اشتراک از فیلیمو به طور همزمان بهترین فیلم و سریال‌ های ایرانی در سال 1401 را با تلویزیون، کامپیوتر، گوشی یا تبلت تماشا کنید. تماشای بی‌وقفه فیلم را تنها در فیلیمو تجربه خواهید کرد! در ادامه شما را به طور اجمالی با فیلم جادوگر، سریال جیران و فیلم سینمایی شادروان آشنا خواهیم کرد.



با سریال جادوگر تا می‌توانید بخندید!
بر خلاف اسم رعب‌انگیز و ترسناک سریال جادوگر، این فیلم در ژانر کمدی و خانوادگی ساخته شده است. تماشای این فیلم برای رده سنی زیر 12 سال توصیه نمی‌شود. در این سریال سید جواد رضویان، احمد مهرانفر، مریم مومن، نادر سلیمانی، نسیم ادبی، فقیهه سلطانی، متین ستوده و احمد ایراندوست هنرنمایی می‌‌کنند.
این سریال در دو فصل 15 قسمتی تهیه و تولید شده است که قسمت‌های ابتدایی آن هم اکنون در وب سایت و اپلیکیشن فیلمیو ارائه شده است. فیلم جادوگر در مورد دو جاعل حرفه‌‌ای با نام‌های قدرت و جهانگیر است که تحت تعقیب پلیس هستند. این مجرمان قصد دارند که با لباس و چهره مبدل از کشور فرار کنند، در این میان دچار ماجراهایی می‌شوند که ... اگر دوست دارید از ادامه داستان مطلع شوید همین حالا به فیلیمو مراجعه کرده و نسبت به خرید اشتراک اقدام نمایید.
شما می‌توانید از تلویزیون خود برای استفاده از اشتراک فیلیمو استفاده نمایید. کافی است تا به یکی از روش‌های زیر عمل کنید:
در صورتی که تلویزیون شما هوشمند نیست با خرید یک فیلیمو باکس آن را به یک تلویزیون فوق حرفه‌ای تبدیل کنید.
نصب Filimo در تلویزیون‌هایی که سیستم عامل اندروید دارند.
عبارت فیلیمو را در مرورگر تلویزیون هوشمند خود جستجو کنید.
با خرید کابل MHL موبایلتان را به تلویزیون قدیمی خود وصل نمایید.
از قابلیت آیینه کردن گوشی خود در تلویزیون استفاده کنید.

یک روایت تاریخی شیرین و دیدنی در سریال جیران
سریال جیران در ژانر تاریخی و  عاشقانه به کارگردانی حسن فتحی تهیه و تولید شده است. شاید شما هم بارها با تماشای فیلم و سریال‌های خارجی تاریخی که بر اساس واقعیت تولید شده باشند افسوس خورده باشید که چرا کارگردانان ایرانی در این عرصه فعالیت مطلوبی نداشته‌اند. سریال تاریخی جیران بر اساس زندگی خدیجه تجریشی سوگلی ناصرالدین شاه ساخته شده است و به مرور وقایع تاریخی بعد از مرگ امیرکبیر در قصر ناصرالدین شاه می‌پردازد.
اولین قسمت این مجموعه در 24 بهمن 1400 از طریق رسانه اینترنتی فیلیمو پخش شد و قسمت‌های بعدی آن به صورت هفتگی در این وب سایت ارائه شده است. این فیلم نیز برای کسانی که اشتراک فیلیمو خریداری کرده‌اند به صورت کاملاً رایگان است. از هنرمندان این سریال می‌توان به بهرام رادان (در نقش ناصرالدین شاه)، پریناز ایزدیار (در نقش جیران)، مریلا زارعی (در نقش مهد علیا مادر ناصرالدین شاه)، ستاره پسیانی، امیرحسین فتحی و مهدی پاکدل اشاره کرد.

تجربه یک کمدی خانوادگی با تماشای فیلم شادروان
فیلم سینمایی شادروان در ژانر کمدی و خانوادگی به کارگردانی حسین نمازی، به عنوان دومین فیلم سینمایی این کارگردان ساخته و پرداخته شده است. این فیلم در چهلمین جشنواره فیلم فجر کاندیدای دریافت سیمرغ بلورین بهترین طراحی لباس و بهترین صدابرداری شده است. همچنین سیمرغ بلورین بهترین چهره‌پردازی در این جشنواره به فیلم شادروان اهداء شده است.
این فیلم به روایت زندگی خانواده‌ای می‌پردازد که در حاشیه شهر زندگی و با فروش سبزیجات زندگی خود را تأمین می‌کنند. ماجراهای فیلم از زمان مرگ ناگهانی پدر خانواده شروع می‌شود. این فیلم توانسته با وجود اکران در دوره همه‌گیری کرونا به فروش گیشه بیش از 9 میلیارد تومان دست پیدا کند. به زودی این فیلم در فیلیمو به صورت آنلاین اکران خواهد شد. شما می‌توانید پس از خرید اشتراک فیلیمو علاوه بر مشاهده رایگان فیلم سینمایی شادروان به هزاران فیلم و سریال مشهور ایران و جهان نیز دسترسی داشته باشید.

 بهترین فیلم و سریال‌ های ایرانی در سال 1401 
در فیلیمو شما می‌توانید پس از خرید اشتراک به تماشای رایگان تمام فیلم‌ها و سریال‌ها بپردازید. بدین صورت با تماشای فیلم از حجم ترافیک اینترنت کاسته نخواهد شد و شما با پرداخت حق اشتراک می‌توانید به دنیای فیلم و سریال به صورت کاملاً رایگان وارد شوید. فیلیمو افتخار دارد که جدیدترین سریال‌ها را بسیار زودتر از سایر رسانه‌ها در اختیار شما تماشاچیان عزیز قرار دهد.
با انتخاب اشتراک سه و شش ماهه می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. همچنین این وب سایت تخفیف ویژه‌ای برای کاربران جدید در نظر گرفته است. شما پس از ثبت نام در این رسانه می‌توانید بدون نیاز به خرید اشتراک به تماشای فیلم‌ها و سریال‌های موجود در دسته تماشا بدون اشتراک بپردازید. همچنین شما در قسمت فیلیمو کودک به هزاران فیلم و سریال کودکانه دسترسی دارید و دیگر نگران سرگرم کردن کودکان خود نخواهید بود! فیلیمو با ایجاد قابلیت انتخاب رده سنی برای تماشای محتوای مناسب برای نوجوانان و کودکان خیال والدین را از هر حیث راحت کرده است.
در دنیای فیلم فیلیمو به بهترین فیلم و سریال‌ های ایرانی در سال 1401 دسترسی خواهید داشت. فیلم‌هایی نظیر سریال جادوگر، سریال جیران و فیلم سینمایی شادروان در فیلیمو به تمام دوستداران و طرفداران فیلم و سریال ارائه شده است. در فیلیمو بی‌وقفه فیلم ببین!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

تازه‌ها