سه‌شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶
نشست نقد و بررسی کتاب «مهمان کردها» در زنجان برگزار می شود

به مناسبت گرامیداشت شهادت مصطفی چمران، نشست نقد و بررسی کتاب «مهمان کردها» خاطرات سکینه سعادتی با حضور فاطمه شکوری، نویسنده اثر توسط اداره کل کتابخانه های عمومی استان زنجان با مشارکت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان زنجان، به مناسبت گرامیداشت شهادت مصطفی چمران، نشست نقد و بررسی کتاب «مهمان کردها» خاطرات سکینه سعادتی با حضور فاطمه شکوری، نویسنده اثر و تعدادی از نویسندگان بومی استان توسط اداره کل کتابخانه های عمومی استان زنجان با مشارکت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان برگزار می شود.

علاقه مندان می توانند روز سه شنبه ۳۱ خردادماه، از ساعت ۱۸ الی ۲۰ از طریق پلتفرم اسکای روم به آدرس https://www.skyroom.online/ch/zanjanpl/zanjan با حضور در سالن جلسات کتابخانه عمومی سیدافضل موسوی شهرستان زنجان در این نشست شرکت کنند.

گفتنی است، «مهمان کردها» اثر دیگری از نویسنده پرکار زنجانی، فاطمه شکوری است. این اثر به روایت جنگ از دید کودک خردسال زنجانی می‌پردازد که دست روزگار او را به یکی از شهرهای مرزی کشور در روزگاران جنگ می‌رساند. کودکی که به سبب شغل پدر در روزهای جنگ به سقز می‌رود و روایت خاصی از روزهای جنگ دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها