دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۱
کتاب جامع آزمایشگاه در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی رونمایی شد

طی مراسمی با حضور فعالان صنایع از «کتاب جامع آزمایشگاه در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی» رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، حسن نجفی سمنانی مدیر عامل شرکت پتروشیمی ایلام در این آیین گفت: ممارست و کوشش علمی دکتر قبادی و همکاران ایشان در تالیف این کتاب ارزشمند ، جهاد علمی و خدمتی ماندگار در صنعت پتروشیمی است.

وی با تمجید از این دستاورد جامع پژوهش‌محور در حوزه آزمایشگاه و صنعت نفت، گاز و پتروشیمی ادامه داد: تألیف این کتاب ، استمرار موفقیت‌های فرزندان استان و برگ زرینی در تاریخ پتروشیمی ایلام است. به گزارش روابط عمومی ، کتاب جامع آزمایشگاه در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی با تلاش دکتر مسعود قبادی از همکاران واحد آزمایشگاه پتروشیمی ایلام و دکتر طوبی ذوالفقاری چاپ شده است که تلفیقی از ۱۰ کتاب جامع شامل مباحث اساسی در منابع گاز و پتروشیمی، مباحث ایمنی، شرح فرایندی، مباحث تخصصی شیمی، محلول‌سازی متدها، استانداردهای آزمایشگاهی و شرح کامل دستورالعمل‌های آنالیزی است.

لازم به ذکر است مسعود قبادی کارگر نمونه پتروشیمی ایلام در سال ۱۴۰۱ و فارغ‌التحصیل ممتاز مقاطع ارشد و‌ دکتری شیمی معدنی است که دارای ۷ جلد تالیف و ترجمه کتاب علمی ، ۱۸ مقاله بین‌المللی ISI و ۴ مقاله در کنفرانس ملی و بیش از ۱۶ (Ceritificate) تخصصی است. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها