دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۸
«روایت یک رویش» به چاپ دوم رسید

کتاب «روایت یک رویش» شامل گفتارهایی درباره زیست جهادی دکتر سعید آشتیانی، بنیانگذار پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی، نوشته ناصر ملایی به چاپ دوم رسید.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، کتاب «روایت یک رویش» که در راستای پروژه «تاریخ شفاهی جهاددانشگاهی» تدوین شده، مجموعه ای از روایت های همکاران، دوستان و نزدیکان مرحوم کاظمی آشتیانی درباره زندگی، شخصیت و فعالیت ها و خدمات علمی و فرهنگی اوست که توسط سازمان انتشارات جهاددانشگاهی منتشر شده است.

  بر اساس این گزارش، دوست‌داران انقلاب اسلامی معتقدند موفقیت های کاظمی آشتیانی در عرصه فناوری سلول های بنیادی و درمان ناباروری، محصول دانش، کار شبانه روزی، ایمان و باور به توانستن و روحیه جهادی بود و همه این ویژگی‌ها از او شخصیتی برجسته ساخت.

اصالت، ریشه دار بودن و باور عمیق به توانایی های داخلی در آثار برجای مانده از کاظمی آشتیانی موج می زند و همین ویژگی کار او را به جایی رساند که به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی «دیر باورها هم باور کردند» ایران در مسیر رشد علمی قرار گرفته است.

 این کتاب روایتی جذاب از شخصیت آن مدیر دانشمند است که به ابعاد مختلفی از زیست جهادی او پرداخته است.

گفتنی است اخیرا رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنانی با تاکید بر لزوم حفظ و تعمیق هویت پرافتخار اسلامی ایرانی، معرفی شخصیت دکتر کاظمی آشتیانی را مورد تاکید قرارداده و بارها از شخصیت آن دانشمند مومن و جهادگر تجلیل کرده‌اند.

لازم به ذکر است،چاپ دوم کتاب «روایت یک رویش» در 406 صفحه، قطع رقعی و قیمت75  هزار تومان وارد بازار نشر شده است. علاقه‌مندان برای خرید این کتاب می‌توانند به نشانی https://16book.ir مراجعه کنند. این کتاب همچنین از طریق فروشگاه سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی به نشانی تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان فلسطین و چهارراه ولیعصر، کتاب‌فروشی شانزده و سایر فروشگاه‌های این سازمان در دسترس قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها