یکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴
امضای تفاهم‌نامه فرهنگی میان ایران و قزاقستان

تفاهم‌نامه «مبادلات فرهنگی بین وزارت فرهنگ ایران و وزارت فرهنگ و ورزش قزاقستان» پیش از ظهر امروز با حضور روسای جمهور دو کشور طی مراسمی در تهران به امضای وزیر فرهنگ کشورمان و معاون نخست وزیر قزاقستان رسید.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مراسم امضای ۹ سند همکاری میان دو کشور ایران و قزاقستان، یکشنبه(29 خرداد‌ماه) با حضور روسای جمهور و اعضای کابینه دو کشور برگزار شد.
 
بنا بر این گزارش، در این مراسم تفاهم‌نامه «مبادلات فرهنگی بین وزارت فرهنگ ایران و وزارت فرهنگ و ورزش قزاقستان» از سوی محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جمهوری اسلامی ایران و مختار تلیئوبردی، معاون نخست وزیر قزاقستان به امضا رسید.  
 
قاسم ژومارت توکایف، رئیس جمهور قزاقستان، صبح یکشنبه(29 خرداد‌ماه) به دعوت رسمی آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور و با استقبال وزیر جهاد کشاورزی وارد تهران شد.

    
 
استقبال رسمی در مجموعه سعدآباد، دیدار و گفتگو با رئیس جمهور کشورمان، برگزاری نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه دو کشور، امضای ۹ سند همکاری و تفاهم نامه و دیدار با مقام معظم رهبری از جمله برنامه‌های سفر یک‌روزه توکایف به تهران بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها