یکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶
محمدرضا زائری رئیس اندیشگاه فرهنگی کتابخانه ملی شد

رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران در حکمی حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمدرضا زائری را به عنوان رئیس اندیشگاه فرهنگی این سازمان منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در حکمی حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر محمدرضا زائری را به‌عنوان رئیس اندیشگاه فرهنگی این سازمان منصوب کرد. متن حکم بدین شرح است:

«برادر گرامی حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر محمدرضا زائری

با سلام
 
با عنایت به تعهد، تخصص و شایستگی‌های علمی و اجرایی درخشان جنابعالی در حوزه علم و پژوهش، به موجب این حکم به‌عنوان «رئیس اندیشگاه فرهنگی» سازمان اسناد و کتابخانه ملی منصوب می‌شوید. امید است در دوره مسئولیت جنابعالی اندیشگاه فرهنگی پویا و هدفمند با تولید فکر و اندیشه در سپهر معرفتی نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش‌آفرین باشد. از درگاه خداوند منان توفیقات روزافزونتان را مسئلت دارم.»

و من الله التوفیق
علیرضا مختـارپور

حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر محمدرضا زائری متولد 1349 در کرمان است. وی فعالیت‌های‌های پژوهشی، سردبیری و مدیریت رسانه‌های مختلف را در طول دو دهه گذشته، در کارنامه‌ حرفه‌ای خود دارد. او علاوه بر تحصیلات عالی در حوزه علمیه،‌ دارای تحصیلات دانشگاهی تا مقطع دکتری در رشته ادیان و همچنین آثار و تالیفاتی با موضوعات سیاست‌گذاری فرهنگی، آسیب‌شناسی فرهنگی انقلاب اسلامی،‌ معارف و اخلاق است. 

اندیشگاه فرهنگی در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران به‌عنوان محل تولید فکر و ارتباط نخبگانی در نظر گرفته شده و از سال 1393 فعالیت خود را آغاز کرده است. حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر محمدرضا زائری از دی‌ماه سال 1400 سرپرستی این مجموعه را بر عهده داشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها