یکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴
مهلت ارسال مقالات به همایش ملی خلیج‌فارس تمدید شد

بنیاد ایرانشناسی مهلت ارسال مقالات همایش ملی خلیج‌فارس با محوریت «جزایر و کرانه‌های خلیج‌فارس در گستره تاریخ، فرهنگ و تمدن» را تمدید کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، بنیاد ایران‌شناسی با توجه به استقبال گسترده اساتید، پژوهشگران، کارشناسان و دانشجویان از همایش ملی خلیج‌فارس و درخواست‌های مکرر نسبت به تمدید مهلت ارسال مقالات، تاریخ برگزاری و مهلت ارسال مقالات این همایش را تمدید کرد.

طبق اعلام دبیرخانه همایش ملی خلیج‌فارس؛ زمان برگزاری همایش در تاریخ ۲۰ مهرماه ۱۴۰۱ و مهلت ارسال متن کامل مقالات (چکیده به همراه اصل مقالات) تا پایان شهریور ماه تمدید شد.

همچنین با اعلام حمایت پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) و پایگاه استنادی سیویلیکا (CIVILICA) از همایش ملی خلیج‌فارس، کلیه مقالات در این پایگاه‌های استنادی نمایه خواهند شد. شرکت‌کنندگان می‌توانند با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه کرده و از امتیازات علمی این همایش و دریافت گواهی آن بهره‌مند شوند.

بنیاد ایرانشناسی در ادامه مجموعه همایش‌های خود در حوزه ایران‌شناسی و مطالعات خلیج‌فارس، همایش ملی خلیج‌فارس را با محوریت «جزایر و کرانه‌های خلیج‌فارس در گستره تاریخ، فرهنگ و تمدن» ۲۰ مهرماه ۱۴۰۱، برگزار می‌کند.

علاقه‌مندان برای ارسال مقالات و شرکت در همایش ملی خلیج‌فارس می‌توانند به سامانه همایش به نشانی https://province.iranology.ir/persiangulf مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها