شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱
«چرا بی‌خداحافظی رفته‌ای؟» همراه با سروده‌های اجتماعی برای نوجوانان منتشر شد

«چرا بی‌خداحافظی رفته‌ای؟» سروده مریم زندی از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی کانون پرورشی، «چرا بی‌خداحافظی رفته‌ای؟» شامل ۱۶ قطعه شعرِ عاشقانه، اجتماعی و خانوادگی است که شاعر در آن به حالت‌های روحی، عواطف و احساسات نوجوانان توجه ویژه‌ای کرده است.

«دلهره، قلب کوچک، خاطرات، سفید، همین‌ها...، کجاست؟، پُست، داد، فرصت دوباره، کار ساده، تقدیر، بی‌خداحافظی، سکوت، سه‌شنبه‌ها، یعنی که... و بی‌خیال» عنوان شعرهای این کتاب هستند.

مریم زندی در این کتاب تلاش کرده جهان پیرامون نوجوانان و دغدغه‌هایی که با آن مواجه هستند را در قالب شعر بیان کند.

در شعر «بی‌خیال» این کتاب ۲۴ صفحه‌ای می‌خوانیم: این طرف لباس‌های نو/ بی‌قرار/ آن طرف/ ماهیان سرخوش از بهار/ عید/ توی کوچه‌ها/ راه می‌رود/ توی گوش هر درخت/ حرف عاشقانه می‌زند/ شاخه‌ای جوان/ بی‌خیالِ رفت و آمد و شلوغی جهان/ جوانه می‌زند.

تصویرگری جلد کتاب «چرا بی‌ خداحافظی رفته‌ای؟» را که برای گروه سنی نوجوان (۱۵+ سال) منتشر شده را محمدحسین ماتک بر عهده داشته است.

این کتاب در قطع پالتویی با شمارگان ۲۵۰۰ نسخه و قیمت ۱۲هزار و ۵۰۰ تومان در فروشگاه‌های محصولات فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور و فروشگاه اینترنتی محصولات کانون به نشانی digikanoon.ir در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها