شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱
خوزستان معدن دفاع مقدس؛ امسال 60 کتاب درباه جنگ تحمیلی چاپ می‌کنیم

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان تهیه و چاپ کتاب‌های فاخر و ارزشمند به ویژه در حوزه دفاع مقدس و انقلاب را از مصایق جهاد تبیین دانست و گفت: برای سال جاری طی هماهنگی‌های صورت گرفته، تهیه و چاپ ۶۰ عنوان کتاب را با موضوع دفاع مقدس در دستور کار داریم.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، «سردار عبدالرضا مرادحاجتی» در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی، با اشاره به ضرورت برپایی چنین نمایشگاه‌هایی اظهار کرد: برپایی این نمایشگاه بعد از 2 سال وقفه به دلیل شیوع کرونا، بهار جدیدی در حوزه کتاب و کتابخوانی بود.

 مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان از مردم خواست با بازدید از این نمایشگاه از آخرین تولیدات در حوزه کتاب آگاه شوند و راه فرزندان خود را با کتاب‌های مناسب تغییر دهند و افزود: تا کتاب نخوانیم و داستان‌های انقلاب و اتفاقات جنگ را مرور نکنیم هیچ‌گاه متوجه نمی‌شویم که بر این ملت چه گذشت.

 وی با بیان اینکه این استان تشنه نمایشگاه کتاب بود که به همت دستگاه‌های فرهنگی و بخش خصوصی راه‌اندازی شد اضافه کرد: از دست‌اندرکاران این رویداد فرهنگی که با وجود کمبودها و مشغله‌های فراوان این نمایشگاه را برپا کردند و نشست‌های تخصصی و مشاوره را ترویج دادند تقدیر می‌کنیم.

 سردار مرادحاجتی با اشاره به اقدامات اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان در حوزه تاریخ شفاهی و تالیف کتاب‌های دفاع مقدس تصریح کرد: خوزستان معدن دفاع مقدس است و این معدن و گنج باید کشف شود.

 وی با بیان اینکه در حوزه تاریخ شفاهی کار بسیار خوبی صورت گرفته و امسال تهیه و چاپ 60 عنوان کتاب را در دستور کار داریم که البته با توجه به برگزاری کنگره ملی شهدای خوزستان 200 کتاب نیز در حوزه شهدای استان را به چاپ می‌رسانیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با اشاره به اینکه این اداره کل همچنین با ارائه 70 عنوان کتاب که نویسنده همه آنها خوزستانی است در این نمایشگاه حضور پیدا کرده است یاد آور شد: تهیه و چاپ کتاب‌های فاخر و ارزشمند به ویژه دفاع مقدس و انقلاب از مصایق جهاد تبیین محسوب می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها