شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹
لذت خرید کتاب با سفر به تهران با اجاره اقامتگاه از اسنپ روم

تهران هر سال میزبان بزرگترین اتفاق فرهنگی منطقه یعنی نمایشگاه کتاب است. همچنین بزرگترین مجموعه کتاب و سرگرمی‌های علمی کشور، یعنی باغ کتاب در این شهر قرار دارد. سالانه بسیاری از مردم با اجاره خانه مبله در تهران، اجاره سوئیت تهران و خانه روزانه در تهران، چند روزی را در این شهر سپری می‌کنند. تا بتوانند در نمایشگاه کتاب به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی کشور شرکت کنند.

خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)؛ آیا کتابی وجود دارد که شما را تحت تأثیر قرار دهد و احساس کنید که در انتخاب‌های زندگی شما، تأثیر گذاشته است؟ کتاب‌ها نشان دهنده احساسات ما هستند و داستان‌هایشان مدت‌ها پس از اتمام آخرین صفحه با ما می‌ماند. آن‌ها به ما بینشی در مورد نحوه زندگی دیگران می‌دهند. جهان بینی ما را گسترش داده و بر افکار ما در مورد مسائل سیاسی و اجتماعی تأثیر می‌گذارند. کتاب‌ها به ما نشان می‌دهند که چگونه افراد بهتری باشیم.
تهران هر سال میزبان بزرگترین اتفاق فرهنگی منطقه یعنی نمایشگاه کتاب است. همچنین بزرگترین مجموعه کتاب و سرگرمی‌های علمی کشور، یعنی باغ کتاب در این شهر قرار دارد. سالانه بسیاری از مردم با اجاره خانه مبله در تهران، اجاره سوئیت تهران و خانه روزانه در تهران، چند روزی را در این شهر سپری می‌کنند. تا بتوانند در نمایشگاه کتاب به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی کشور شرکت کنند.
اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید برای خرید کتاب به صورت حضوری به نمایشگاه مراجعه کنید، پس ادامه مقاله را مطالعه کنید.
 
با نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آشنا شوید!
این نمایشگاه، به عنوان یکی از بزرگترین رویداد‌های فرهنگی ایران، هر سال در اردیبهشت ماه برگزار می‌شود. نخستین دوره نمایشگاه کتاب در سال ۱۳۶۶ در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برپا شد. ولی از سال ۱۳۸۶ تا کنون در مصلای بزرگ تهران برگزار می‌گردد. در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، جدیدترین کتاب‌های ناشران عرضه می‌شود.
نمایشگاه کتاب تهران در خیابان شهید بهشتی، روبروی خیابان میرعماد، مصلای بزرگ امام خمینی (ره)، از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۰ شب آماده میزبانی از علاقه‌مندان به کتاب است. هر سال بسیاری از مشتاقان کتاب، برای سفر به شهر تهران و بازدید از نمایشگاه، یک برنامه‌ریزی دقیق انجام می‌دهند. این افراد با مراجعه به سایت اسنپ روم و اجاره آپارتمان مبله در تهران، اجاره سوئیت در تهران یا خانه روزانه در تهران، محل اقامت خود را مشخص می‌کنند.
 
 

بزرگترین کتاب فروشی جهان کجاست؟
باغ کتاب تهران، با وسعت ۱۱۰ هزار متر مربع در سه طبقه، بزرگترین مجموعه کتاب و سرگرمی علمی کشور است. این مجموعه که در اراضی عباس آباد احداث شده است، بزرگترین کتابفروشی دنیا به شمار می‌رود. بنای باغ کتاب دارای امکانات متنوع علمی، فرهنگی و تفریحی برای بازدید‌کنندگان است. در ادامه به معرفی بخش‌های مختلف باغ کتاب تهران می‌پردازیم.
 
بهارستان باغ کتاب، مخصوص کودکان و نوجوانان
بلوک A در شمالی‌ترین بخش باغ کتاب تهران، با فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی، میزبان کودکان و نوجوانان است. در این بلوک که بهارستان نام دارد، با بازدید از مجسمه‌های ۳۰ شخصیت کارتونی، خاطرات کودکی را مرور کنید. کافه کودک و باشگاه رباتیک از دیگر بخش‌های آن در طبقه فوقانی کتابفروشی است.
شما می‌توانید با اجاره آپارتمان روزانه در تهران یا اجاره سوئیت تهران، چند روزی را به این شهر بیاید و از این باغ زیبا به همراه کودکتان دیدن کنید.
 

 
در خیالستان باغ کتاب، چشمانتان را نبندید!
راهرویی باریک به طول حدود ۶۰ متر، دو بلوک A و C را با دو حلقه پیاده بَر، به هم وصل می‌کند. این فضای جذاب، خیالستان نام دارد. گذر فرهنگ، در بالای این بخش، میدان فرهنگ در ضلع غربی باغ کتاب را به دریاچه، باغ هنر، باغ موزه دفاع مقدس، پارک طالقانی و پل طبیعت متصل می‌کند.
 
نگارستان، قلب هنری باغ کتاب
این بلوک، با ۱۱ سالن سینما و تئاتر برای اجرای هنر‌های نمایشی و فیلم‌های سینمایی، مرکز هنری باغ کتاب است. در طبقه اول نگارستان، باغ علم کودک (ویژه کودکان ۷ تا ۱۲ سال)، با مشارکت شرکت ال جی احداث شده است. در این مرکز چهار داستان علمی با نام‌های بدن، خانه، شهر و زمین در قالبی مهیج و مدرن بازگو می‌شود. ورودی اصلی باغ کتاب تهران در بلوک نگارستان قرار دارد. با برنامه‌ریزی دقیق و اجاره آپارتمان مبله در تهران و خانه روزانه در تهران یا اجاره سوئیت تهران از اسنپ روم هزینه سفرتان را مدیریت کنید.
 

 
سروستان باغ کتاب، بزرگترین کتابفروشی
بزرگترین کتابفروشی و فروشگاه محصولات فرهنگی ویژه بزرگسالان با مساحت ۷ هزار متر مربع، در این بلوک قرار دارد. سروستان باغ کتاب، با فضای ۲۵ هزار متر مربعی به عنوان بزرگترین کتابفروشی جهان شناخته می­شود. باغ علم نوجوان، ویژه بچه‌های ۱۲ سال به بالا در طبقه اول این مرکز علمی احداث شده است. میدان اکتشاف الدوله، محل برگزاری تئاتر‌های علمی با موضوع آزمایش‌ها در انتهای باغ علم نوجوان، فضایی جذاب را برای نوجوانان ایجاد کرده است.
 
سخن آخر
قبل از عصر الکترونیک، خواندن روزمره آیینی بود که تقریباً همه کسانی که می‌خواستند دانش کسب کنند، از آن استفاده می‌کردند. برای خواندن کتاب‌های بیشتر هیچ وقت دیر نیست. اگر با خواندن مشکل دارید، از تعداد صفحات کم شروع کنید. روزی یک یا دو صفحه بخوانید. مانند هر عادت خوب، مهم است که در ابتدا خود را تحت تأثیر قرار ندهید. با گذشت زمان بیشتر بخوانید. خواندن کتاب برای سلامت جسمی و روانی شما مفید است و این فواید می‌تواند مادام العمر باشد.
شما می‌توانید با اجاره سوئیت تهران در سایت اسنپ روم، اپلیکیشن اسنپ روم و سوپر اپلیکیشن اسنپ به راحتی برای بازدید از نمایشگاه کتاب به تهران سفر کنید. همچنین از طریق تماس تلفنی گزینه‌های مختلف خانه روزانه در تهران را بررسی و در نهایت اجاره کنید.
اسنپ روم با پشتیبانی ۲۴ ساعته واقعی خود در تمام مدت سفر همراه شماست و کارشناسان پشتیبانی آن در هر ساعت از شبانه روز پاسخگوی شما خواهند بود. ‌امیدواریم که از مطالعه این مقاله لذت برده باشید و اطلاعات خوبی برای برنامه‌ریزی سفر به تهران و اجاره آپارتمان مبله در تهران بدست آورید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

تازه‌ها