سه‌شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵
تهیه و چاپ ۳۰ کتاب مرتبط با دفاع مقدس توسط سپاه ولی‌عصر (عج)

مسئول مرکز حفظ آثار سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان با اشاره به فعالیت این مرکز گفت: از سال گذشته تاکنون نزدیک به ۳۰ کتاب با عناوین دفاع مقدس، شهادت، نقش لشکر هفت ولی‌عصر (عج) خوزستان در دفاع مقدس و ... کار شده و این اقدامات همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، «محسن خدری» شامگاه (دوشنبه ۲۳ خرداد) در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی خوزستان، در جمع خبرنگاران، با اشاره به کیفیت برگزاری این کنگره اظهار کرد: با توجه به وضعیت آب و هوایی خوزستان، ناشران خوبی برای حضور در نمایشگاه دعوت شده‌اند و کتاب‌ها و محصولات فرهنگی خود را در معرض دید شرکت‌کنندگان گذاشته‌اند.

 مسئول دبیرخانه کنگره ملی شهدای خوزستان افزود: بعد از موضوع کرونا که چند سالی برنامه‌ها و نمایشگاه‌ها را تعطیل کرده بود خوشبختانه امسال شرایطی ارائه دوباره محصولات فرهنگی و کتاب ایجاد شد و استقبال خوبی نیز از این فضا صورت گرفته است.

 وی به برگزاری دومین کنگره ملی شهدای خوزستان اشاره کرد و ادامه داد: برای برگزاری کنگره ملی ۲۴ هزار شهید خوزستان برنامه‌های متنوعی توسط ۲۴ کمیته پیش‌بینی و به ستاد کنگره ارجاع و تصویب شده و به زودی به سمت عملیاتی کردن برنامه‌های کنگره خواهیم رفت.

مسئول مرکز حفظ آثار سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان ابراز کرد: این کنگره خرداد سال آینده برگزار می‌شود و از همه کسانی که علاقه‌مند به موضوعات دفاع مقدس و شهدا هستند دعوت می‌شود از ظرفیت کنگره در راستای ارائه محصولات خود و نشر فرهنگ دفاع مقدس و جهاد و شهادت استفاده کنند.

وی اضافه کرد: یکی از مؤسساتی که در مرکز حفظ آثار سپاه ولی‌عصر (عج)استان ایجاد کردیم انتشارات راه ماندگار است و ناشران متقاوتی هم با ما در رابطه با موضوعات تاریخ شفاهی، خانواده‌های شهدا، جمع‌آوری خاطرات رزمندگان همکاری می‌کنند.

خدری از چاپ کتاب نقش خوزستان در دفاع مقدس خبر داد و تصریح کرد: از سال گذشته تاکنون نزدیک به ۳۰ کتاب با عناوین دفاع مقدس، شهادت و نقش لشکر هفت ولی‌عصر (عج) خوزستان در دفاع مقدس و ... کار شده و این اقدامات همچنان ادامه دارد و هر کسی هم که علاقه‌مند به فعالیت در این حوزه باشد را نیز در حوزه نشر و چاپ کتاب حمایت و پشتیبانی می‌کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها