شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰
پویش کتابخوانی «کهکشان نیستی» تمدید شد

مسابقۀ کتابخوانی با محوریت کتاب «کهکشان نیستی» تا ۲۱ خرداد تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، مسابقۀ کتابخوانی ویژۀ ماه مبارک رمضان با محوریت کتاب «کهکشان نیستی» با همکاری مرکز رسانه‌ای شیرازه و انتشارات فیض فرزان که از ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ فعالیت خود را آغاز کرده، تا ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ تمدید شد.

«کهکشان نیستی» نام اثری است که بر اساس حیات ۸۱ ساله‌ آیت‌الله سیدعلی قاضی طباطبایی توسط محمدهادی اصفهانی در شهر نجف اشرف، نوشته شده است. نویسنده در این کتاب سعی کرده تا زندگی آیت‌الله سیدعلی قاضی را از بدو ورود به نجف و آشنایی ایشان با اساتیدشان، نحوه تربیت و سیر و سلوک خودشان و تربیت شاگردان را به‌طور مستند داستانی به تصویر بکشد.

«کهکشان نیستی» 75 بخش دارد که هریک از آنها با آیه‌ای از قرآن آغاز می‌شود. اگرچه داستان ساخته‌ ذهن نویسنده‌ است، تلاش شده است تا این مستندات و وقایع حقیقی زندگی آیت‌الله قاضی طباطبایی حفظ شود و تصویر درستی از زندگی، دستاوردها و ارزش‌های بزرگ و مهم خلق‌شده توسط ایشان به مخاطبان نشان داده شود. در انتهای کتاب، بخش‌هایی تحت عنوان سفارش‌ها، دستورات و منابع و مستندات آورده شده است. این بخش‌ها به خواننده کمک زیادی در شناخت ایشان خواهد کرد.


این پویش از ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ کار خود را آغاز کرده و تا ۲۱ خرداد تمدید شده است. جوایز آن ۱۰۰میلیون ریال وجه نقد خواهد بود که با قرعه‌کشی به برگزیدگان اهدا خواهد شد.
علاقه‌مندان برای تهیه کتاب و سؤالات مسابقه می‌توانند عدد ۶ را به ۵۰۰۰۵۴۶۰ ارسال کرده، یا به کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها