دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳
تفاوت قیمت ویلاهای لاکچری، دوبلکس و تریبلکس در شمال

زمانی که به دنبال رزرو ویلا هستید معمولا با تنوع قیمت زیادی مواجه خواهید شد. در واقع تفاوت قیمت ویلاهای لاکچری، دوبلکس و تریبلکس در شمال به وضوح قابل مشاهده است در ادامه به این مقوله می‌پردازیم.

خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ زمانی که به دنبال رزرو ویلا هستید معمولا با تنوع قیمت زیادی مواجه خواهید شد. در واقع تفاوت قیمت ویلاهای لاکچری، دوبلکس و تریبلکس در شمال به وضوح قابل مشاهده است. بنابراین برای اجاره ویلا باید نوع ویلای مورد نظر خود را از نظر سازه مشخص کنید، سپس با در نظر گرفتن بودجه خود نسبت به رزرو ویلا اقدام نمایید. جاباما شرایطی برای شما مسافران عزیز فراهم کرده که در شلوغ‌ترین روزهای سال هم به راحتی قادر به اجاره انواع ویلاهای لاکچری، دوبلکس و تریبلکس در شمال باشید.
 
انواع ویلاهای شمال از نظر سازه
انواع ویلاهای شمال از نظر نوع سازه شامل 3 دسته زیر هستند، اجاره هر یک از انواع ویلاهای زیر به نظر مسافران بستگی دارد و محدوده قیمتی متفاوتی نیز دارند.

ویلا فلت
ویلای همکف یا فلت به آن دسته از ویلاهایی گفته می‌شود که اختلاف سطح با زمین ندارند و معمولا به صورت یک طبقه ساخته شداه‌اند. این نوع ویلاها متراژی حدود 80 تا 150 متر دارند و دارای 2 یا 3 خواب هستند. ویلاهای همکف از نظر قیمتی در میان ارزان ترین ویلاهای شمال قرار می‌گیرند و تفاوت قیمت زیادی با انواع ویلاهای دوبلکس و تریبلکس دارند.



ویلا دوبلکس
این نوع ویلا دارای دو طبقه مجزا است که هریک از طبقات آن از طریق پله به هم متصل می‌شوند. در طراحی این نوع ویلا از طبقه اول به عنوان سالن حال و پذیرایی استفاده می‌شود و طبقه دوم آن شامل اتاق‌های خواب، سرویس بهداشتی، حمام و امکانات رفاهی مانند استخر یا سالن بازی است. ویلا های دوبلکس را با توجه به طراحی داخلی و امکاناتی که دارند، می‌توان به عنوان ویلاهای لاکچری در نظر گرفت. بنابراین وجود امکانات مختلف باعث ایجاد تفاوت قیمت ویلاهای لاکچری، دوبلکس و تریبلکس شده است. اجاره ویلا دوبلکس در شمال با امکانات مناسب و چشم انداز دریا یا جنگل از طریق جاباما امکان پذیر است.

ویلا تریبلکس
این نوع ویلاها سه طبقه بوده و دارای چشم انداز مناسبی است. ویلاهای تریبلکس معمولا در کنار دریا یا جنگل ساخته می‌شوند و به دلیل ارتفاع زیادی که دارند منظره بیرون بهتر به چشم می‌آید. طراحی ویلاهای تریبلکس به صورت سه طبقه بوده و از داخل به وسیله پله طبقات به هم متصل هستند. متریال به کار رفته در ساختمان ویلاهای تریبلکس بیشتر بوده و طراحی داخلی آنها نیز منحصر بفرد است، بنابراین این نوع ویلا جزء گران ترین ویلاهای شمال محسب می‌شوند.

به دلیل وجود روف گاردن یا سقف سبز بر روی پشت بام ویلاهای تریبلکس، این نوع ویلا را در دسته بندی ویلاهای لوکس و لاکچری قرار می‌دهند. هزینه اجاره ویلاهای تریبلکس و لاکچری در شمال در مقایسه با سایر انواع ویلاها بیشتر است. به طور کلی هر یک از انواع ویلاهای فوق در صورتی که به امکانات ویژه مانند روف گاردن، استخر، آلاچیق، باربیکیو و غیره مجهز باشند، نوعی ویلای لاکچری محسوب می‌شوند.
لازم به ذکر است، امکان رزرو ویلاهای لاکچری، دوبلکس و تریبلکس در شمال از طریق جاباما برای شما فراهم شده‌ است.
 
انواع ویلاهای شمال از نظر موقعیت جغرافیایی
در شمال کشور با توجه وجود مناطق جغرافیایی متنوع، انواع ویلاهای ساحلی، جنگلی، کوهستانی و ویلای مستقل قابل اجاره هستند. بنابراین شما می‌توانید طبق سلیقه دلخواه خود نسبت به اجاره ویلای مورد نظر و اجاره ویلا دربست در رامسر اقدام کنید. انواع ویلاهای شمال از نظر موقعیت جغرافیایی به شرح زیر هستند:
ویلاهای ساحلی
ویلاهای جنگلی
ویلاهای کوهستانی
ویلاهای مستقل



انتخاب ویلا در شمال کشور کاملا به سلیقه افراد بستگی دارد، اگر از محیط ساحلی لذت می‌برید بهتر است انواع ویلاهای دوبلکس یا تریبلکس در کنار ساحل را رزرو کنید. همچنین افرادی که آرامش جنگل را دوست دارند، بهتر است انواعی از ویلاهای تریبلکس در دل جنگل را اجاره کنند.

امکانات ویلاهای لاکچری، دوبلکس و تریبلکس در شمال
از جمله امکانات تفریحی در ویلاهای شمال کشور می‌توان به زمین بازی مجزا در کنار ویلا، میز بیلیارد، پینگ پنگ و فوتبال دستی اشاره کرد. همچنین امکانات رفاهی که در یک ویلا باعث لذت بردن از فضای محیط می‌شود، وجود آبنما یا فواره‌های زیبا در محیط داخلی ویلا است.
ویلاهای لوکس یا لاکچری علاوه بر امکانات فوق به امکاناتی نظیر سونا، استخر، جکوزی، سالن‌های بدنسازی و غیره مجهز هستند که وجود این امکانات در ویلا منجر تفاوت قیمت اجاره ویلاهای لاکچری با سایر انواع ویلاهای شمال شده است.

قیمت اجاره ویلا در شمال
تفاوت قیمت ویلاهای لاکچری، دوبلکس و تریبلکس به دلیل شرایط ساخت و امکانات رفاهی آنها است. از جمله عوامل تاثیر گذار در قیمت اجاره ویلا در شمال می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
نوع ویلا از نظر سازه( ویلای دوبلکس، تریبلکس و فلت)
موقعیت مکانی ویلا
مجهز بودن ویلا به امکانات رفاهی نظیر استخر، جکوزی، سالن ورزشی و غیر
چشم انداز ویلا به دریا، جنگل و کوهستان
دسترسی ویلا به مرکز شهر یا روستاهای اطراف آن
وجود جاذبه‌های طبیعی یا گردشگری در اطراف ویلا
تفاوت قیمت ویلاهای لاکچری، دوبلکس و تریبلکس عمدتا به خاطر نوع ساختمان و موقعیت مکانی آن است. اگر قصد دارید مدتی در شمال کشور اقامت داشته باشید، می‌توانید برای اجاره ماهیانه ویلا نوشهر از طریق جاباما اقدام کنید.
اگر قصد سفر به شمال را دارید ممکن است با محدوده قیمتی متفاوتی برای اجاره ویلا در شمال مواجه شوید. در واقع تفاوت قیمت ویلاهای لاکچری، دوبلکس و تریبلکس در شمال به دلیل امکانات رفاهی و موقعیت مکانی‌ آنها می‌باشد. امکان رزرو ویلا، مقایسه قیمت‌ها و مشاهده انواع ویلاهای شمال با امکانات رفاهی از طریق جاباما برای مسافران عزیز فراهم شده است. بنابراین با اجاره ویلا از این طریق می‌توانید با خیال آسوده از طبیعت بکر شمال کشور لذت ببرید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

تازه‌ها