دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰
افزایش ساعت ارائه خدمات‌ کتابخانه مجلس شورای اسلامی

حجت‌الاسلام عبدالحسین مسلمی، گفت: از ابتدای خرداد‌ماه، ساعت ارائه خدمات کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7 و 30 دقیقه تا 18 و در روزهای پنج‌شنبه از ساعت 9 تا 18 عصر است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)؛ به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی، این مرکز از از ابتدای خردادماه در روزهای پنجشنبه نیز پذیرای پژوهشگران و محققان است.

 
حجت‌الاسلام عبدالحسین مسلمی، معاون اشاعه اطلاعات کتابخانه مجلس گفت: از ابتدای خرداد‌ماه، ساعت ارائه خدمات کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7 و 30 دقیقه تا 18 و در روزهای پنج‌شنبه از ساعت 9 تا 18 عصر است. پژوهشگران و مراجعان می‌توانند با همراه داشتن کارت ملی خود، از خدمات این مجموعه استفاده کنند.

وی در ادامه افزود: مراجعه‌کنندگان موزه نیز می‌توانند به صورت فردی و گروهی از این مجموعه عظیم تاریخی به صورت رایگان بازدید کنند. پیشنهاد می‌‌شود، گروه‌های گردشگری، مدارس و مجموعه‌های فرهنگی و تربیتی کشور، قبل از برنامه‌ریزی برای حضور، هماهنگی لازم را با این موزه انجام دهند تا بتوانیم خدمات کامل بازدید؛ شامل راهنمای گردشگری، ارائه فیلم معرفی موزه و دیدن کامل تمام بخش‌ها را برای آن‌ها فراهم کنیم.

معاون اشاعه اطلاعات کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم با افزایش ساعات ارائه خدمات حضوری و مجازی به پژوهشگران و علاقه‌مندان، بتوانیم در ارتقاء خدمات کتابداری گامی بلند برداریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها