سه‌شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶
قصه‌های مادربزرگ را از رادیو سلامت بشنوید

رادیو سلامت هر شب ساعت ۲۱ در قالب برنامه سیبک و قصه‌های مادربزرگ، قصه‌هایی با محوریت مهارت زندگی برای کودکان پخش می‌کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، نازیلا نظمی تهیه کننده برنامه سیبک و قصه های مادربزرگ در این باره گفت: ما در قالب قصه گویی در این هفته به موضوعاتی همچون غذای مقوی، حواس جمع بودن، بازی با خواهر و برادر کوچکتر، پذیرفتن تفاوت ها و ... می پردازیم. این موضوعات در قالب قصه هایی با عناوینی همچون بچه فیله کجاست؟ حواست جمع باشه، بازی با داداش کوچولو و جغد بیداره  پخش می شود. در مجموع سعی می کنیم مهارت های زندگی را در قالب قصه به بچه ها آموزش بدهیم.

برنامه سیبک و قصه های مادربزرگ هر شب به مدت ۱۵ دقیقه ساعت ۲۱ و ۱۰ دقیقه روانه آنتن می‌شود که ویژه گروه خردسالان است. گوینده و راوی برنامه فرشته قربانی است و بازیگران مریم قربانی، سارا عرب پوریان و حمیدرضا اللهیاری است که در بخش قصه نقش آفرینی می‌کنند. 

در این برنامه سیبک نماینده قشر خردسال است و هر بار برایش ماجراهایی پیش می‌آید و مادربزرگ تلاش می‌کند او را آگاه کند تا راه و رسم زندگی را یاد بگیرد. در این برنامه زمینه‌سازی می‌ شود تا بچه‌ها مهارت‌های زندگی را یاد بگیرند و در قالب داستان و نمایش این اتفاق رخ می‌دهد. 

این برنامه هر شب میزبان یک خردسال است و  به صورت تلفنی در برنامه حضور دارند و آن‌ها در طول برنامه باید حدس بزنند که سیبک در مواجهه با اتفاقات چطور عمل می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها