جمعه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۳
بهترین اپلیکیشن‌های مترجم برای سفرهای خارجی

اگر می‌‌خواهید به سفری خارجی بروید و دوست دارید خودتان با اهالی آن‌جا ارتباط برقرار کرده و صحبت کنید حتما نیازی نیست زبان آن‌ها را کامل بیاموزید. اپلیکیشن‌های مترجم به شما کمک می‌کنند تا ارتباط خوبی را با اهالی برقرار کنید.

خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ اگر می‌‌خواهید به سفری خارجی بروید و دوست دارید خودتان با اهالی آن‌جا ارتباط برقرار کرده و صحبت کنید حتما نیازی نیست زبان آن‌ها را کامل بیاموزید. اپلیکیشن‌های مترجم به شما کمک می‌کنند تا ارتباط خوبی را با اهالی برقرار کنید. اگر به رزرو هتل خارجی علی بابا یا دیگر سایت‌ها اقدام کرده‌اید، بهتر است درباره اپلیکیشن‌های مترجم بیشتر بدانید.

این‌نرم‌افزار‌ها به‌آسانی در دسترس شما هستند و در سفر به شما کمک می‌کنند. کار اصلی اپلیکیشن‌های مترجم این است که متن‌های زبان مقصد را بخوانید، با زبان آن‌ها صحبت کرده و صحبت‌های اهالی را متوجه شوید. نکته جالب بسیاری از اپلیکیشن‌های مترجم این است که بسیاری از زبان‌ها را پشتیبانی می‌کنند. پس فرقی نمی‌کند که به چه کشوری با چه زبانی سفر می‌کنید، نصب اپلیکیشن‌های مترجم روی گوشی تلفن همراه یکی از کار‌های واجب، قبل از سفر شما خواهد بود.

در این‌مقاله به شما کمک می‌کنیم تا بهترین اپلیکیشن‌های مترجم را بشناسید و یکی از مناسب‌ترین آنها را قبل از سفر روی گوشی تلفن همراه خود نصب کنید. اگر هنوز بلیط سفر را هم تهیه نکرده‌اید، خواندن این‌مطلب، دانستن درباره اپلیکیشن‌های مترجم و نصب آن‌ها روی گوشی شما ضرری ندارد؛ پس همین حالا شروع کنید.

اپلیکیشن مترجم آی‌ترنسلیت (iTranslate)
یکی از اپلیکیشن‌های مترجم که در بسیاری از کشور‌های دنیا استفاده می‌شود و شهرتی جهانی دارد، اپلیکیشن آی‌ترنسلیت است. آی‌ترنسلیت در گوگل‌پلی و آی‌تونز قابل‌دسترس است و نمره بسیار خوبی را از تعداد بالایی از نصب‌ها دریافت کرده است.
اگر به دنبال نرم‌افزاری هستید که نیاز‌‌های شما برای ترجمه در یک سفر خارجی را پاسخ دهد، حتما این‌نرم‌افزار را نصب کرده و آن را بررسی کنید. آی‌ترنسلیت همه چیز را برای شما تا حد ممکن ساده کرده است. کافی است آن را به اپل‌واچ خود متصل کنید تا به‌آسانی از طریق ساعت خود به دنیای ترجمه دسترسی داشته باشید.
 
گوگل ترنسلیت (Google Translate)
نیازی نیست اقدام به رزرو هتل خارجی علی بابا یا سفر خارجی کرده باشید تا گوگل ترنسلیت را بشناسید. بسیاری از ما برای کار‌های روز‌مره نیز ممکن است جایی به کمک ابزار گوگل ترنسلیت نیاز داشته باشیم. اپلیکیشن گوگل را برای ترجمه نصب کنید تا به 103 زبان زنده دنیا دسترسی داشته باشید.
شاید برای‌تان جالب باشد بدانید در این‌نرم‌افزار امکان ترجمه با دوربین برای 37 زبان فراهم شده است. استفاده از گوگل ترنسلیت به‌آسانی باز‌کردن اپلیکیشن روی گوشی شما خواهد بود.



تریپ لینگو (TripLingo)
کار با تریپ لینگو بسیار ساده و آسان است. کافی است بعد از نصب آن را باز کرده و کشوری را انتخاب کنید. مقصدی را هم برای سفر خود در آن مشخص کنید.
انتخاب‌های گسترده‌ای را اپلیکیشن برای شما فراهم کرده است. اپلیکیشن قسمتی را با دسته‌بندی موضوعی برای عبارت‌ها دارد که بسیار جالب و کاربردی است. نسخه حرفه تریپ لینگو امکانات حرفه‌ای‌تری را برای شما فراهم می‌کند که برای آن‌ها تعرفه‌های مشخصی در‌نظر گرفته شده است.

اپلیکیشن مترجم سی‌های (SayHi)
با نصب سی‌های مترجمی با بیش از 90 زبان را در‌اختیار دارید. یکی از ویژگی‌های جالب اپلیکیشن سی‌های این است که شما می‌توانید صدای خود را در آن ضبط کنید. صدای ضبط‌‌‌شده برای شما ترجمه می‌شود و با صدای مرد یا زن قابلیت پخش دارد. یکی از مشکلات اپلیکیشن سی‌های نیاز آن به اینترنت برای کار است.

اپلیکیشن مترجم پاپاگو (Papago)
یکی از اپلیکیشن‌های مترجم معروف که مسافران زیادی آن را دانلود و نصب می‌کنند اپلیکیشن پاپاگو است. زبان‌های آسیایی تخصص پاپاگو است. اگر به کشوری آسیایی سفر می‌کنید، بهتر است اپلیکیشن مترجم پاپاگو را روی گوشی تلفن همراه خود نصب کنید.
لغت‌نامه و کتاب عبارت‌های ضروری از قسمت‌های کاربردی پاپاگو است که بسیاری از مسافران از آن استفاده می‌کنند. یکی از ویژگی‌های جالب پاپاگو، بخش مخصوص کودکان آن است که اگر دوست داشته باشید، می‌توانید آن را دانلود کنید. این‌اپلیکیشن به‌راحتی از گوگل‌پلی و آی‌تونز قابل‌دانلود و نصب است.

اپلیکیشن مترجم مایکروسافت (Microsoft Translator)
اگر برای رزرو هتل خارجی علی بابا اقدام کرده‌اید و نیاز به یک دستیار سخن‌گو و مترجم دارید، حتما اپلیکیشن مترجم مایکروسافت را روی گوشی تلفن همراه خود نصب کنید. با نصب این نرم‌افزار به‌سادگی قادر هستید متن، صدا و تصویر را به بیش از 60 زبان دنیا ترجمه کنید. یکی از بارز‌ترین ویژگی‌های این‌نرم‌افزار امکان ترجمه مکالمه‌های چند‌نفره است.
پس اگر قراری کاری دارید تا حد زیادی مشکلات صحبت شما در جلسه و فهمیدن صحبت‌های دیگران برای شما حل خواهد شد. اپلیکیشن مترجم مایکروسافت را از آی‌تونز و گوگل‌پلی دانلود و بر روی گوشی تلفن همراه خود نصب کنید.

دیگر اپلیکیشن‌های مترجم معروف
هر‌یک از اپلیکیشن‌های مترجم که در این‌مقاله از آن‌ها نام برده شد ویژگی‌های عمومی و اختصاصی مناسبی دارند که آن‌ها را به اپلیکیشن‌های محبوبی تبدیل کرده است. اگر بخواهیم تعدادی از دیگر اپلیکیشن‌های مترجم را نام ببریم که مسافران زیادی از آن‌ها در سفر‌های خارجی خود استفاده می‌کنند باید به مواردی مانند اپلیکیشن‌های زیر اشاره کنیم:
اپلیکیشن مترجم وی‌گو (Waygo)
اپلیکیشن مترجم آی‌ترنسلیت ویس (iTranslate Voice)
اپلیکیشن مترجم اسپیک اند ترنسلیت (Speak and Translate)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

تازه‌ها