پنجشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶
رسالت دولت مردمی حضور میدانی در مناطق مختلف کشور است

محمد‌مهدی اسماعیلی با انتشار فیلم دیدار با پدر شهید شعبا‌ن‌پور و هنرمند خود آموخته شهرضایی در صفحه اجتماعی «توییتر» نوشت: رسالت دولت مردمی حضور میدانی در مناطق مختلف کشور و تکریم هنرمندان اصیل ایرانی است.»

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، به نقل از  مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در این نوشته محمدمهدی اسماعیلی آمده است: «امروز در سفر به شهرضا برای زیارت پدر شهید آقای حسینعلی شعبان‌پور به مزرعه این عزیز رفتم. پیرمرد ۸۶ ساله کشاورز که از آواز زیبایش لذت بردیم. رسالت دولت مردمی حضور میدانی در مناطق مختلف کشور و تکریم هنرمندان اصیل ایرانی است.»

گفتنی است، بازدید از شهرک صنعتی رازی، بازدید از شرکت ترام چاپ، برپایی میز خدمت، حضور در جمع نخبگان و خانواده شهدا و  زیارت گلزار شهدا و‌ مزار شهید همت از برنامه‌های وزیر فرهنگ در شهرستان شهرضا است.

همچنین وزیر فرهنگ در دولت مردمی در بخش دوم سفر استانی خود به استان اصفهان به شهرستان دهاقان سفر می کند و ضمن بازدید از شهرک صنعتی دهاقان و محل احداث و ساخت تجهیزات و سازه های گلخانه‌ای و  دیدار چهره به چهره با نخبگان در گلزار شهدای این شهرستان نیز حضور می‌یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها