چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱
پرداخت مرحله اول مطالبات ناشران حاضر در بخش مجازی نمایشگاه کتاب

مدیر کمیته اداری و مالی نمایشگاه کتاب از پرداخت مطالبات 1258 ناشر در بخش مجازی نمایشگاه خبر داد که بسته‌هایشان تحویل خریداران شده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، به نقل از ستاد خبری سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، محمد خلج، مدیر کمیته مالی و اداری نمایشگاه در گفت‌وگو با ستاد خبری نمایشگاه اعلام کرد تا بعدازظهر روز سه‌شنبه 27 اردیبهشت 50 هزار بسته خریداری شده مخاطبان نمایشگاه مجازی تحویل مخاطبان شده است.
 
وی با بیان این‌که این بسته‌ها حاوی آثار 1258 ناشر و به ارزش 50 میلیارد ریال بوده است افزود: این 50 هزار بسته شامل خریدهایی بوده است که از روز اول نمایشگاه تا سه‌شنبه 27 اردیبهشت انجام گرفته است.
 
خلج با تاکید بر این‌که از زمان تحویل بسته‌ها از سوی ناشران به اداره پست، همه مرسوله‌ها با یک کد مشخص شناسنامه‌دار شده و قابل رهگیری هستند افزود: این بسته‌ها لحظه‌ به لحظه، رهگیری می‌شوند و به محض آنکه تحویل خریدار شوند اداره پست از طریق سامانه‌ هوشمند خود این مساله را به اطلاع ستاد اجرایی نمایشگاه می‌رساند. در ادامه هم ستاد اجرایی نمایشگاه نسبت به تسویه حساب این دسته از ناشران اقدام خواهد کرد.
 
مدیر کمیته اداری و مالی نمایشگاه در پایان گفت‌وگوی خود تاکید کرد: نمایشگاه بنا دارد که در ادامه نیز به همین شکل و به سرعت مطالبات ناشران را تسویه کند. برای نخستین مرتبه است که تسویه حساب ناشران  در طول ایام برگزاری نمایشگاه و قبل اتمام آن انجام می‌گیرد.
 
سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا سی‌ویکم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی(ره) و مجازی در سامانه https://ketab.ir/  ادامه دارد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها