سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰
جشن پیدایش کتاب «مغز شما هنگام کار»

به همت موسسه فرهنگی اطلس پیدایش، آیین رونمایی از کتاب «مغز شما هنگام کار» در باغ کتاب تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی اطلس پیدایش، مراسم رونمایی از کتاب «مغز شما هنگام کار» نوشته دیوید راک و ترجمه ماجده فیض در تاریخ 30 اردیبهشت ماه از ساعت 11 صبح الی 13 با حضور مترجم کتاب، مدیر مسئول موسسه فرهنگی اطلس پیدایش و جمعی از نویسندگان و علاقه مندان آثار نویسنده در محل سالن شماره 8 باغ کتاب تهران برگزار می‌شود.

 کتاب مغز شما هنگام کار سعی دارد با زبانی ساده، در خصوص عملکرد شگفت انگیز مغز انسان و محدودیت ها و ظرفیت های بالقوه آن گفتگو کند.
 نویسنده کتاب در مقدمه تاکید دارد که اگر از فشارکاری روزمره خود خسته هستید،  خواندن کتاب به شما کمک می کند تا هوشمندانه تر و متمرکزتر عمل کنید. "راک" حتی پا را فراتر می گذارد و تاکید می کند که خواندن کتاب حتی ممکن است بر افزایش طول عمرتان نیز اثر بگذارد.

 کتاب مغز شما هنگام کار حاصل سال‌ها تلاش و مطالعه این نویسنده آمریکایی است که سعی دارد عملکرد مغز را به زبانی ساده توضیح دهد. این کتاب به همت موسسه فرهنگی اطلس پیدایش ترجمه و دراختیار علاقه مندان در حوزه علوم اعصاب قرار گزفته است.

لازم به ذکر است، موسسه فرهنگی اطلس پیدایش با بیش از 20 سال سابقه در برگزاری دوره های توسعه فردی ، از معدود مراکزی است که خود را ملزم به رعایت قانون حق انحصار پدیدآورنده اثر (کپی رایت) می‌داند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها