دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰
پیام تسلیت رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر تهران

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر تهران در پیامی رحلت عالم متقی و عارف سالک، مرحوم مغفور حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعبدالله فاطمی‌نیا را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، مهدی چمران رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر تهران در پیامی رحلت حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعبدالله فاطمی نیا را تسلیت گفتند.
 
در متن پیام آمده است: 
«رحلت عالم متقی و عارف سالک، مرحوم مغفور حجت الاسلام و المسلمین سیدعبدالله فاطمی‌نیا(طاب ثراه) موجب تاثر و تاسف فراوان شد.

استاد فاطمی‌نیا در کنار سجایای اخلاقی فراوان و بهره‌مندی از فیوضات معنوی و آموزه‌های عرفانی، سال‌های متمادی در علم فلسفه و عرفان شرق فعالیتی خالصانه داشته و به تعلیم و تبیین مسائل دینی با محوریت اخلاق و ادب و فلسفه اسلامی پرداخت و شاگردان و علاقه‌مندان از محضر پر فضیلتش استفاده می‌کردند.

بی‌تردید فقدان این عالم وارسته، عارف و فیلسوف عالی‌قدر ضایعه‌ای تلخ و خسرانی جبران ناپذیر برای جامعه دینی و ایمانی است. اینجانبان درگذشت استاد فاطمی‌نیا را به رهبری معظم انقلاب اسلامی، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه، شاگردان، دوستداران و بیت مکرم ایشان صمیمانه تسلیت می‌گوییم.

گفتنی است استاد سید عبدالله فاطمی‌نیا متولد ۱۳۲۵ در تبریز، روحانی، فیلسوف در زمینه فلسفه شرق، استاد اخلاق، مورخ اسلامی و کتابشناس بود. همچنین چهره شناخته‌شده‌ای برای مخاطبان از طریق سخنرانی در منابر و برنامه‌های صداوسیما بود.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها