پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵
تمرکز «به‌نشر» در سال‌های اخیر در حوزه ادبیات دینی است

سید‌احمد میرزاده با بیان اینکه به نشر در سال‌های اخیر تمرکز خود را در حوزه ادبیات دینی گذاشته گفت: ادبیات دینی به معنای صحیح کلمه، مجموعه آثاری است که هم از قوت ادبی برخوردارند و هم در چهارچوب ارزش‌های مکتب اهل بیت(ع) تولید شده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در خراسان‌رضوی و به نقل از روابط عمومی به‌نشر از سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، سید احمد میرزاده ادامه داد: این کتاب‌ها در قالب رمان و داستان برای گروه سنی کودک ، نوجوان و بزرگسال متناسب با نیاز و دغدغه‌های آنان طراحی شده است. خوشبختانه استقبال از این کتاب‌ها در نمایشگاه خوب بوده و بعضی از آنها بارها تجدید چاپ شده اند.

میرزاده تاکید کرد: تمرکز به‌نشر بیشتر‌ در حوزه کتاب کودک و نوجوان و ادبیات دینی است و ما برای اولین بار رمان‌هایی که در حوزه ادبیات دینی داشتیم را به این نمایشگاه آورده‌ایم.

معاون تولید انتشارات آستان قدس رضوی درباره اهمیت برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: بعد از حدود دو سال تعطیلی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تمام دوست داران کتاب حس خیلی خوبی نسبت به بازگشایی این نمایشگاه دارند.

وی درادامه تاکید کرد: ما در به‌نشر در سال‌های اخیر تجربه خیلی خوبی در رابطه با برگزاری نمایشگاه‌های مجازی کتاب داشتیم و از آن تجربیات در این نمایشگاه استفاده می‌کنیم.

میرزاده خاطرنشان کرد: در واقع نمایشگاه فرصتی برای دیدار نویسندگان و ناشران با یکدیگر و نیز با  مخاطبان کتاب  است. فکر می‌کنم که این شیوه تلفیق نمایشگاه حضوری و  مجازی که در این دوره وجود دارد، شیوه‌ای خوب برای ادامه این راه است.

معاون تولید انتشارات آستان قدس رضوی گفت: به نظر می‌رسد که هرچه  از نمایشگاه می‌گذرد، استقبال مردم از نمایشگاه  بیشتر می‌شود.

میرزاده افزود: ما برای عرضه کتاب‌هایمان در فضای مجازی و خرید غیرحضوری، سایت به نشر را داریم و امکان عرضه کتاب به مخاطبان در این سایت وجود دارد.

یادآور می‌شود به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) با بیش از 2 هزار عنوان کتاب در سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران در دو غرفه عمومی؛ شبستان اصلی، راهروی ۲۷، شماره ۱۱ و غرفه کودک ونوجوان (کتاب‌های پروانه‌ای) ؛ سالن شمالی کودک و نوجوان، بخش A ، راهروی یک، آماده پذیرایی از بازدیدکنندگان است. همچنین بازدید و خرید آثار به‌نشر از نمایشگاه مجازی در سامانه ketab.ir  نیز در این ایام امکان‌پذیر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها