شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۰
«کابوس‌های خنده‌دار» اثر جدید شاه‌آبادی وارد بازار شد

رمان نوجوان «کابوس‌های خنده‌دار» نوشته حمید‌رضا شاه‌آبادی از سوی انتشارات افق در آستانه نمایشگاه کتاب تهران روانه بازار نشر شد.  

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از امور رسانه‌ای کتاب «کابوس‌های خنده‌دار» هفتمین رمان حمید‌رضا شاه‌آبادی برای نوجوانان است که در آخرین روزهای سال گذشته به چاپ رسیده است. این رمان که مانند دیگر کارهای اخیر نویسنده حال و هوایی تاریخی دارد قصه یک گروه نمایش دوره‌گرد در دوران قاجار را روایت می‌کند. در سال‌های حکومت ناصر‌الدین‌شاه هنگامی که مردم تهران اسیر قحطی و گرسنگی هستند دسته نمایش حبیب سلمونی با دعوت مردی مرموز راهی قلعه‌ای خارج از تهران می‌شوند تا در ازای دریافت پول و غذا نمایش روحوضی اجرا کنند. اما بعد از اجرای هرنمایش حادثه‌ای عجیب رخ می‌دهد که آدمهای این دسته را قدم به قدم به سوی یک فاجعه سوق می‌دهد. 

از شاه‌آبادی پیش از این رمان‌‌های «لالایی برای دختر مرده»، «وقتی مژی گم شد»، «دروازه مردگان» و... به چاپ رسیده است. رمان دروازه مردگان که نخستین بار در سال 97 از سوی انتشارات افق منتشر و روانه بازار نشر شد علاوه بر این که به فهرست کلاغ سفید؛ کتابخانه بین‌المللی مونیخ  راه پیدا کرد توانست جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی، نشان ماهی سیاه کوچولو، نشان سیمین لاک‌پشت پرنده، جایزه جشنواره رشد، جشنواره مهر و نشان مرغک سیمین را از آن خود کند.  

«کابوس‌های خنده‌دار» با تیراژ1000 نسخه و با قیمت 85 هزار تومان در فروشگاه‌ اینترنتی انتشارات افق https://b2n.ir/w29366 و فروشگاه‌های سراسر کشور در دسترس مخاطبان قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها