شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
با تخفیف‌های «اسنپ» راحت‌تر به نمایشگاه بروید

مدیر کمیته تبلیغات، ارتباطات رسانه‌ای و فضای مجازی سی‌وسومین نمایشگاه کتاب تهران در گفتگو با ستاد خبری نمایشگاه از خدمات «اسنپ» در ایام برگزاری نمایشگاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از ستاد خبری سی‌وسومین نمایشگاه کتاب تهران، مجید صحاف با اشاره به تخفیف‌هایی که نرم‌افزار «اسنپ» برای دو بخش حمل بار و حمل مسافر همزمان با روزهای برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب در نظر گرفته است، گفت: «اسنپ» در نقشه خود جانمایی دقیق نمایشگاه را انجام داده و برای سهولت رفت و آمد مسافران درب‌های ورود و خروج نمایشگاه را هم به تفکیک مشخص کرده است. در صورتی که مسافری قصد عزیمت با اسنپ از هر مبدأیی به نمایشگاه، یا از نمایشگاه به هر مقصدی را داشته باشد از تخفیف برخوردار خواهد شد. تفکیک درب‌های نمایشگاه در نقشه «اسنپ» هم به این منظور در نظر گرفته شده که مسافران و رانندگان به خاطر اختلاف درب‌ها به مشکل برنخورند.

صحاف درباره خدمات این نرم‌افزار برای کمک به ناشرین هم توضیح داد: با توجه به اینکه ناشرین با مساله حمل‌و‌نقل بار روبه‌رو هستند، «اسنپ» برای وانت‌ها و موتورهایی که از این نرم‌افزار برای حمل بار ناشرین استفاده شوند، تخفیفی لحاظ کرده است. همچنین برای موتورهای حمل بار خود جای متمرکز و مشخصی در نظر گرفته است. 

سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از بیست‌ویکم آغاز شده و تا سی‌ویکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی(ره) و مجازی در سامانه ketab.ir ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها