شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰
جشن امضای کتاب «خال سیاه عربی» با حضور حامد عسکری

مراسم جشن امضای کتاب «خال سیاه عربی» به قلم حامد عسکری با حضور نویسنده در غرفه انتشارات امیرکبیر سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی انتشارات امیرکبیر، سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران پس از دو سال در حال برگزاری است و این انتشارات نیز در این نمایشگاه حضور دارد.

یکی از آثاری که در دو سال گذشته و در ایام اوج‌گرفتن کرونا توسط این ناشر منتشر شد و از نخستین روزهای انتشار خود مورد اقبال عمومی قرار گرفت، کتاب «خال سیاه عربی» نوشته حامد عسکری است که سفرنامه حج این نویسنده و شاعر است که در آن دلنوشته‌ها، مشاهدات و تجربیات خود را از سفر به سرزمین پیامبر با مخاطبان به زبانی شاعرانه درمیان گذاشته است.

روز جمعه 23 اردیبهشت‌ماه مصادف با سومین‌روز از نمایشگاه کتاب، مراسم جشن امضای کتاب «خال سیاه عربی» با حضور نویسنده برگزار شد که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت و امکان دیدار حضوری و گپ‌وگفت با حامد عسکری در اختیار مخاطبان این کتاب قرار گرفت.

کتاب «خال سیاه عربی» در 234 صفحه از سوی انتشارات امیرکبیر منتشر شده است.





 
سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 21 تا 31 اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ با شعار «با کتاب سلامتیم» در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی (ره) و مجازی در سامانه ketab.ir برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها