جمعه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۶
رونمایی کتاب «دوست بزرگ، دوست کوچک»

كتابخانه دكتر شهيدي روز بیست‌وپنجم اردیبهشت ماه كتاب «دوست بزرگ، دوست کوچک» را در یازدهمین فرهنگسرای کتاب رونمايی می‌كند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 8، برنامه رونمایی از كتاب «دوست بزرگ، دوست کوچک» نوشته کلرژوبرت با مشاركت انتشارات «رود آبی» و کانون مداد خیال با حضور  نویسنده و تصویرگر كتاب کلرژوبرت و كارشناس برنامه مرجان ریحانیان، مترجم، نویسنده و عضو شورای كتاب روز یکشنبه بیست‌وپنجم اردیبهشت ساعت 11 در یازدهمین فرهنگسرای کتاب واقع در سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود.

کتاب «دوست بزرگ، دوست کوچک» ویژه کودکان با موضوع داستانی پیرامون دوستی و اشاره به حدیثی از امام علی (ع) درباره دوستی است. کلر ژوبرت متولد سال ۱۳۴٠ در فرانسه می‌باشد؛ در سن ۱٩ سالگی مسلمان شد و از سال ۱۳۶۲ با همسرش که ایرانی است مقیم ایران شد. وی لیسانس علوم تربیتی، فوق لیسانس ادبیات کودک (از راه دور از دانشگاه «لومان» فرانسه) و تحصیلات حوزوی (سطح دو) دارد. وی کار نویسندگی و تصویرگری را همزمان از سال ١٣٧٥ آغاز کرد و به دو زبان فارسی و فرانسه می‌نویسد. حدود 80 عنوان کتاب به زبان فارسی دارد که اکثر آن‌ها را خودش تصویرگری کرده‌ است.

مرجان ریحانیان، کارشناس برنامه، متولد سال 51 در تهران و دارای مدرك كارشناسی ارشد ادبیات کودک و نوجوان از دانشگاه شهید بهشتی با سابقه تدریس کارگاه‌های آموزشی ویژه کودکان است.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به نشانی: مصلی امام خمینی(ره)، سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، فرهنگسرای کتاب مراجعه كنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتربا شماره تلفن 77913098 تماس بگیرند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها