چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵
نشست «بایسته‌های پژوهش در زندگی و زمانه شهید سلیمانی» برگزار می‌شود

نشست «بایسته‌های پژوهش در زندگی و زمانه شهید سلیمانی» چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت از ساعت 16 و 30 دقیقه در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، بنیاد مکتب حاج قاسم در ایام برگزاری سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، ۴ نشست تخصصی نقد و گفت‌وگو در موضوعات مرتبط با شهید سلیمانی را برگزار می‌کند.
 
اولین نشست از سلسله نشست‌های بنیاد مکتب حاج قاسم با عنوان «بایسته‌های پژوهش در زندگی و زمانه شهید سلیمانی» ساعت 16:130 امروز (چهارشنبه 21 اردیبهشت) در سرای اهل قلم نمایشگاه کتاب تهران واقع در نیم طبقه شبستان برگزار می‌شود.
 
جواد کلاته، گلعلی بابایی و محسن پرویز در این نشست حضور خواهند داشت. علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه کتاب‌های انتشارات مکتب شهید سلیمانی به‌صورت حضوری از ۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، به مصلی امام خمینی(ره)، شبستان اصلی، بخش ناشران عمومی، راهروی شماره ۸ غرفه ۱۷ مراجعه نمایند.
 
سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از بیست‌ویکم تا سی‌ویکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در دو بخش حضوری و مجازی در مصلای امام خمینی(ره) و مجازی در سامانه ketab.ir برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها