سه‌شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹
فروشگاه آنلاین انتشارات کتابخانه مجلس رونمایی خواهد شد

فروشگاه آنلاین انتشارات کتابخانه مجلس در سی‌و‌سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، رونمایی خواهد شد. برگزاری نمایشگاه کتاب تهران از فروشگاه آنلاین انتشارات کتابخانه مجلس رونمایی خواهد شد. پژوهشگران از این پس می‌توانند منشورات این مرکز را به صورت آنلاین، از طریق سامانه این فروشگاه خریداری کنند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به نقل از روابط عمومی و امور‌ بین‌الملل کتابخانه،‌ موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی، این مرکز در سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، از فروشگاه آنلاین انتشارات خود رونمایی خواهد کرد.

 بنابراین گزاش؛ غرفه کتابخانه مجلس در سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ضمن ارائه کتاب‌ها و نشریات منتشر شده در انتشارات کتابخانه، با ارائه میز خدمت مجازی، امکان استفاده از کتابخانه مجازی مجلس را با عنوان سامانه «باغ میراث بهارستان»  فراهم می‌کند.

میز خدمت مجازی؛ امکان ارائه خدمات کتابی، اسنادی و نشریات را بهص ورت مجازی فراهم می‌کند. از طرف دیگر؛ امکان بازدید مجازی از موزه مجلس همراه روایت تاریخ معاصر ایران با عینک واقعیت مجازی هم در این میز تدارک دیده شده است. همچنین این مرکز با ارائه نشست‌های تخصصی با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی و کارشناسان مرتبط، تلاش دارد تا خدماتی همه جانبه را در غرفه خود به بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب ارائه دهد.

 نخستین‌بار در این دوره از نمایشگاه، از فروشگاه آنلاین انتشارات کتابخانه مجلس هم رونمایی خواهد شد. از این پس پژوهشگران و کتاب‌دوستان می‌توانند هر یک از منشورات این مرکز را به‌صورت آنلاین، از طریق سامانه این فروشگاه در وب‌سایت کتابخانه مجلس، خریداری کنند.

غرفه کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی در شبستان اصلی، انتهای راهرو، روبه‌روی محراب، سمت چپ در راهروی 2/10 قرار دارد. شماره غرفه این مرکز چهار است. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها