دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۶
مدير اسناد و كتابخانه ملی منطقه جنوب کشور معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه مدير اسناد و كتابخانه ملی منطقه جنوب کشور برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در فارس به نقل از روابط عمومی مدیریت اسناد و كتابخانه ملی منطقه جنوب کشور، دوشنبه 19 اردیبهشت 1401 مقارن با روز اسناد ملی و میراث مکتوب، مراسم معارفه دکتر جعفر ترک‌زاده و تکریم دکتر کورش کمالی سروستانی با حضور هوتن والی‌نژاد، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و امیرحسین آزادی وفا، مدیرکل حقوقی، امور مجلس و استان‌ها در محل سازمان اسناد و کتابخانه ملی منطقه جنوب کشور (شیراز) برگزار شد.

در این مراسم ضمن قدردانی و تجلیل از خدمات دکتر کوروش کمالی سروستانی در مدت تصدی مسولیت مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس؛ دکتر جعفر ترک‌زاده از سوی علیرضا مختارپور، رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان مدیر جدید اسناد و کتابخانه ملی منطقه جنوب کشور منصوب و معرفی شد.

به گزارش ایبنا؛ دکتر ترک‌زاده، استاد دانشگاه شیراز از سابقه مدیریت و مشاوره در سطوح مختلف استانی و ملی در سازمان‌های مختلف، عضویت در بسیج استادان و فعالیت در عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی برخوردار است. همچنین تألیف کتاب‌های علمی تخصصی، انتشار بیش از 200 مقاله علمی و کسب عناوین استاد نمونه و پژوهشگر برتر در سطوح دانشگاهی استانی و فرا استانی را در کارنامه خود دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها