دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۱
عرضه 40 عنوان کتاب از انتشارات راه‌یار در نمایشگاه کتاب

انتشارات راه‌یار در سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، 40 عنوان از آثاری که در سال‌های همه‌گیری کرونا با موضوعات نو در حوزه تاریخ شفاهی به چاپ رسیده را عرضه می‌کند.



 
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، انتشارات «راه یار» که بیش از 100عنوان کتابِ منتشرشده در کارنامه خود دارد در سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، 40 عنوان از آثاری که در سال‌های همه‌گیری کرونا با موضوعات نو در حوزه تاریخ شفاهی به چاپ رسیده را عرضه خواهد کرد.
 
«‌سلول‌های بهاری»،‌ «‌حوض خون» و «مسجد رهبر» ازجمله کتاب‌های شاخص این انتشارات در این دوره از نمایشگاه کتاب است. «مادر ایران»، چاپ‌های جدید دفاتر اول و دوم «راز رسانه»، «سفیر قدس»، «ما هم جنگیدیم»، «مادر برام قصه بگو»، «رسم جهاد»، «بَرپا»، «آقا سعید»، «مترو مخاطب حرکت» و «سرباز روز نهم» از دیگر آثار عرضه شده از سوی انتشارات راه‌یار در نمایشگاه کتاب تهران خواهد بود.
 
در میان آثار این انتشارات، پنج کتاب از خاطرات گروه‌های جهادی در مبارزه با کرونا، 9 اثر در حوزه کودک و نوجوان، خاطرات مردم شهرهای مختلف همچون سبزوار، شیراز، اهواز، بوشهر، گیلان، همدان در ایام شهادت حاج قاسم و آثاری همچون «سکه تقدیر» با نگاهی تحلیلی بر سریال «روزی روزگاری» و «دکوپاژهای برزخی» با تحلیلی بر سریال «وضعیت سفید» دیده می‌شود.
 
انتشارات راه‌یار از 21 تا 31 اردیبهشت 1401 در دو بخش مجازی و فیزیکی سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور دارد. این انتشارات در شبستان اصلی مصلی، راهرو شماره 15، غرفه 12 میزبان کتاب‌دوستان و اهالی فرهنگ و ادب خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها