دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۹
اقدامات مترو در زمان برگزاری نمایشگاه کتاب

معاون فرهنگی مترو گفت: در نظر داریم اقدامات لازم برای ساعات اوج مسافر را عملیاتی کنیم تا در هنگام حمل و نقل، مسافران با ترافیک و شلوغی خطوط مواجه نشوند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به نقل از ستاد خبری سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، محمد نقیب، معاون فرهنگی متروی تهران با اشاره به آماده‌سازی مترو برای تسهیل حمل و نقل مراجعان در ایام  نمایشگاه کتاب گفت: اطلاع‌رسانی برای نمایشگاه کتاب در خطوط مترو به صورت گسترده انجام شده و در نظر داریم اقدامات لازم برای ساعات اوج مسافر را عملیاتی کنیم تا در هنگام حمل و نقل، مسافران با ترافیک و شلوغی خطوط مواجه نشوند.
 
وی با بیان این‌که مترو در آمادگی کامل برای اطلاع‌رسانی و جذب مخاطبان در زمان برگزاری نمایشگاه به سر می‌برد، تصریح کرد: برنامه‌های تبلیغاتی در معاونت فرهنگی مترو کاملا براساس برنامه‌ریزی آماده اجراست و بخش مهمی از نصب تابلوها و اطلاعات مربوط به نمایشگاه هم تا امروز در محل‌های مورد نظر نصب شده‌اند.
 
سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از بیست‌ویکم تا سی‌ویکم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی(ره) و مجازی در سامانه ketab.ir  برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها