پنجشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴
آستان قدس با 2 هزار عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران شرکت می‌کند

سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی با عرضه بیش از 2 هزار عنوان اثر در سی‌و‌سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضوری فعال خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در خراسان‌رضوی و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، نمایشگاه بین‌المللی کتاب به‌عنوان یکی از مهمترین رویدادهای فرهنگی کشور، با کاهش خطر کرونا و واکسیناسیون عمومی، در دهه آخر اردیبهشت‌ماه سال جاری، پس از دو سال برگزار می‌شود و آستان قدس رضوی نیز در کنار سایر موسسات و نهادهای فرهنگی در این نمایشگاه حضوری فعال خواهد داشت.

موسساتی همچون بنیاد پژوهش‌های اسلامی با 450 اثر علمی و پژوهشی، دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) با 31 عنوان کتاب، موسسه آفرینش‌های هنری با 48 عنوان اثر، به‌نشر با 700 عنوان اثر و سایر موسسات وابسته در این نمایشگاه به عرضه آثار خود می‌پردازند.

این موسسات در قالب یک غرفه به نمایندگی از سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی به تفکیک موضوعات مختلف به عرضه و فروش محصولات خود می‌پردازند و دو بخش بین‌المللی با عرضه آثاری به زبان‌های مختلف و کودک نیز در این غرفه فعال است.

بخش رویدادها و فعالیت‌های جنبی و فرهنگی در دو محور محتوایی و امور تخصصی نشر و مسئله محور ویژه جوانان و نوجوانان در حوزه فرهنگ‌سازی از دیگر بخش‌های این غرفه است.

همچنین رونمایی از تازه‌های نشر آستان قدس رضوی از جمله 10 عنوان اثر از سوی انتشارات آستان قدس رضوی (به نشر) در حوزه بزرگسال و 20 عنوان اثر در حوزه کودک از دیگر فعالیت‌های این مجموعه در این نمایشگاه است.

اجرای برنامه نذر فرهنگی نیز از دیگر برنامه‌های محوری در این نمایشگاه است که به معرفی تمام محصولات حوزه فرهنگی، تجهیز کتاب، ساخت کتابخانه در مناطق محروم و.... می‌پردازد. همچنین در این نمایشگاه نزدیک به 40 اثر صوتی عرضه خواهد شد.

سی‌و‌سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 21 اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها