دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷
معاونان «اداری و مالی» و «برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات» نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور منصوب شدند

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور طی احکامی جداگانه محمد احمدوند را به‌عنوان معاون «اداری و مالی» و سیدباقر میرعبدالهی را به عنوان معاون «برنامه ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات» منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور طی احکامی جداگانه محمد احمدوند را به‌عنوان معاون «اداری و مالی» و سیدباقر میرعبدالهی را به‌عنوان معاون «برنامه ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات» منصوب کرد.

بر اساس این گزارش؛ در حکم انتصاب سیدباقر میرعبداللهی به‌عنوان معاون «برنامه ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات» آمده است: «جناب آقای دکتر سید باقر میرعبداللهی
 
سلام علیکم
 
با اتّکا به لطف الهی و مدد گرفتن از عنایت حضرات معصومان (علیهم السلام) و با توجه به سابقه تعهد، تجربه و آشنایی شایسته جناب‌عالی با حوزه فرهنگ و ساختار نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، به موجب این حکم به سمت «معاون برنامه‌ریزی، پژوهش و فنّآوری اطلاعات» منصوب می‌شوید.
 
امیدوارم با اعتماد به ظرفیت و تجارب سالیانِ نهاد و آن معاونت و به کارگیریِ عالمانه همه امکانات داخلی و بیرونی، در ساماندهی و کارآمدی امور دفاتر سه‌گانه معاونت پیروز باشید. در این مسیر، بر توجه به نکات زیر تأکید می‌کنم و تحقق آنها را امید دارم:
 
برنامه‌ریزی و طراحی بلندمدت، میان‌مدت و کوتاه‌مدت برای رسیدن به اهداف مطلوب و موردیِ هر دفتر، تشخیص فرصت‌های پنهانِ مبتنی بر پیش‌بینیِ آینده، رصد فرصت‌ها و تهدیدها و اندیشیدن به شیوه مواجهه با آن‌ها به منظور انطباق با شرایط متغیر، تقویت کارِ گروهی و ایجاد بیش از پیشِ حس تعامل میان همکاران، پیشنهاد طرح‌ها و برنامه‌های عملیاتی و معطوف به اجرا، همکاری و جلب مشارکت دیگر سازمان‌های مسئول در برنامه‌ریزی، پژوهش و فنّآوری، هدایت فرایند پژوهش و آموزش به سمت نیازهای واقعی نهاد و کارکنان، ارائه راهکارهای علمی و مبتنی بر فنّآوری‌های روز برای مسائل نهاد، توجه به نیازسنجی و ارزیابی عملیاتی در واحدها، نگهداری، مدیریت و پشتیبانی از شبکه داخلی و توجه به روزآمدیِ بخش فنّآوری اطلاعات با هدف چابکی و پویایی دستگاه.
 
امیدوارم در سایه تدبیر و دانش و تعامل پیوسته با دیگر معاونان و مدیران ستادی و استانی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف سازمانی کامیاب باشید. بمنّه و فضله و کرمه.»
 
 همچنین حکم انتصاب محمد احمدوند به عنوان معاون «اداری و مالی» به این شرح است:« جناب آقای دکتر محمد احمدوند
 
سلام علیکم
 
نظر به تعهد، تخصص و شناخت سزاوار جناب‌عالی از حوزه اداری و مالی و با استعانت از حضرت حق و عنایت معصومان (علیهم السلام)، به موجب این حکم به سمت «معاون اداری و مالی» منصوب می‌شوید.
 
امیدوارم در سایه تدبیرهای هوشمندانه و با بهره‌گیری از همت و توان اجرایی و عملیاتی همه کارکنان آن معاونت و نیز همکاری معاونان و مدیران ستادی و استانی، اعتماد نهاد به جناب‌عالی فرجامی شایسته بیابد و در انجام بسامان و کارآمدِ رسالت خود کامیاب باشید.
 
تدوین برنامه و بودجه‌ای منسجم به منظور تأمین منابع مالی پایدار و جدید برای نهاد، اجرای سیاست‌های مؤثر در افزایش بهره‌وری و نظارت بر مصرف اعتبار تخصیصی، توجه ویژه به تقویت نظم و انضباط اداری و مالی، اصلاح و ارتقای کیفی و کمّی امور جاری اداری و مالی به منظور اصلاح فرایندها و چابکی در ارائه خدمات با بروزرسانی و ایجاد سیستم‌های اطلاعاتی مدیریت مورد نیاز نهاد، ساماندهی امور مالی و اداری کتابداران و کارکنان، انجام اقدامات تشویقی و انگیزشی، توجه دقیق به ظرفیت‌ها و سرمایه‌های انسانی موجود، پایش و ارزیابی عملکرد، توجه به وحدت رویه‌های مالی به‌منظور ایجاد هماهـنگی در واحدهای مختلف، ارزیابی مستمر روش‌های مرتبط با امور مالی و اداری به منظور شناخت قوت‌ها و ضعف‌ها و حفظ ارتباط صمیمانه بین واحدهای تابع از جمله محورهایی است که بر انجام بهنگام و دقیق آن‌ها تأکید دارم.
 
توفیق پیوسته شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و انجام رسالت سازمانی از درگاه خداوند متعال مسألت می‌کنم. انّه ولی التوفیق.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها