شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹
طالب‌زاده در مسیر تبیین و بیان معارف حق، جهادگونه تلاش می‌کرد

مجمع ناشران انقلاب اسلامی در پیام، تسلیت درگذشت نادر‌ طالب‌زاده نوشت؛ حاج نادر عزیز که در تمام طول عمر با برکت خود همواره در مسیر تبیین و بیان معارف حق، جهادگونه تلاش می‌کرد، الگوی مناسبی برای تمام فعالان فرهنگی حق بود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، به نقل از روابط عمومی مجموع ناشران انقلاب اسلامی، به‌دنبال درگذشت نادر‌ طالب‌زاده، فعال فرهنگی جبهه فرهنگی انقلاب مجمع ناشران انقلاب اسلامی پیام تسلیت صادر کرد که به شرح زیر است؛

«مِّنَ ٱلْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُواْ مَا عاهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُۥ وَمِنْهُم مَّن يَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُواْ تَبْدِيلًا

عروج شهادت‌گونۀ استاد مجاهد و خستگی‌ناپذیر، حاج نادر طالب‌زاده که یکی از پیشگامان جبهۀ فرهنگی انقلاب بود، غم و اندوه فراوانی را به دل اهالی فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی وارد کرد. حاج نادر عزیز که در تمام طول عمر با برکت خود همواره در مسیر تبیین و نشر معارف حق، جهادگونه تلاش می‌کرد، الگوی مناسبی برای تمام فعالان فرهنگی بود. این هنرمند انقلابی سالیان متمادی با حمایت ‌و هدایت پدرانۀ خود هنرمندان جوان انقلابی را شکوفا و توانمند می‌نمود و تأثیر بسزایی در تربیت نسل جدید هنرمندان انقلابی و رسانه‌های انقلابی در ایران و جهان داشت.

آرمان‌خواهی جهانی و تلاش شبانه‌روزی برای آگاهی‌بخشی و بیداری علیه استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل از جمله ویژگی‌های این استاد بی‌ادعا و سرباز واقعی انقلاب بود که با وجود بیماری و برخی بی‌مهری‌ها، لحظه‌ای از آن غافل نشد.

فقدان حاج نادر طالب‌زاده خسارت بزرگی است که به آسانی جبران نخواهد شد؛ اما امید است نسل جدید و شاگردان انقلابی او با تأسی به آرمان‌ها و زیست مجاهدانۀ او بتوانند توفیق پایداری در مسیری که این عزیز پیشتاز آن بود را بیش از پیش به دست آورند.

 مجمع ناشران انقلاب اسلامی این مصیبت را به همۀ سربازان جبهۀ فرهنگی انقلاب، همسنگران و خانوادۀ محترم آن عزیز تسلیت گفته و از پروردگار عالمیان، رضوان و مغفرت الهی و همنشینی با انبیاء عظام و اولیای خاص خویش را برای این برادر عزیز و فقیدمان مسئلت می‌نماید.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها