دوشنبه ۶ تیر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۸
تمدید ثبت‌نام کارگاه‌های تابستانی‌ مرکز ‌آفرینش‌های کانون در تهران

زمان ثبت‌نام کارگاه‌های تابستانی مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان حجاب تهران تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، آن‌دسته از خانواده‌هایی که فرصت یا امکان ثبت‌نام مجازی در کارگاه‌های تابستانی‌ مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری را نیافته‌اند، در روزهای ۷ و ۸ تیر ۱۴۰۱ فرصت دارند تا با حضور در خیابان حجاب تهران، فرزندان‌شان را در بیش از ۸۰ کارگاه این مجموعه ثبت‌نام کنند.

دوره‌ها و کارگاه‌های تابستانی این مجموعه در رشته‌های گوناگون فرهنگی، هنری و ادبی برای گروه‌های سنی نوباوه (۴ تا ۶ سال)، نوخوان (۷ تا ۹ سال)، نونهال (۷ تا ۱۲ سال)، نونگاه (۱۲ تا ۱۶ سال) در قالب کارگاه‌های هنری خلاق و بسته‌های آموزشی از روز ۱۱ تیر به شکل حضوری آغاز به کار می‌کنند.

کارگاه‌های حضوری شامل هنرهای نقاشی، خوشنویسی، صنایع دستی، سفال‌گری، شعر و قصه، بازیگری، ساخت زیورآلات، شطرنج، رباتیک، نوشتن خلاق، ساخت عروسک، مجسمه و... اعلام شده و بسته‌های آموزشی نیز برای گروه سنی نوخوان (۷ تا ۹ سال) دو روز در هفته شامل خوشنویسی، سفال و نقاشی در روزهای شنبه و اریگامی، فن بیان و کاردستی خلاق در روزهای دوشنبه است.

ثبت‌نام مجازی کارگاه‌ها تا ۶ تیر و به شکل اینترنتی است که با تمدید مهلت آن، علاقه‌مندان می‌توانند با در دست داشتن مدارک شناسایی، در روزهای ۷ و ۸ همین ماه از ساعت ۹ تا ۱۷ به مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون در خیابان حجاب تهران مراجعه کنند.

خانواده‌ها همچنین می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۰۲۱۸۸۹۷۱۳۶۴ و ۰۲۱۸۸۹۷۱۳۶۶ تماس بگیرند و یا به سایت این مرکز به نشانی afarineshha.kpf.ir مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها