چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲
«مسیر رستگاری» در بازار کتاب

«مسیر رستگاری»؛ روایت زندگی رزمنده پرستار محمد(بهزاد) رستگاری از سوی انتشارات شهیدکاظمی روانه بازار نشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، پرستاران در دوران دفاع مقدس با ازخودگذشتگی و ایثار مثال‌زدنی خود، نقش‌آفرینی کردند. آنها در آن دوره باید نقش روانشناس، جامعه‌شناس، روانکاو، مشاور و مربی را ایفا می‌کردند. بنابراین کار پرستاران تنها پرستاری و درمان مجروحان نبود؛ بلکه آنها هم سنگ‌صبور رزمندگان و هم در برهه‌ای از تاریخ جنگ تحمیلی که امکان اهدای خون به مجروحان و آسیب‌دیدگان وجود نداشت، این وظیفه را برعهده می‌گرفتند و پیشقدم می‌شدند. دکتر بهزاد نیز از همین دست پرستارانی است که همه وجودش را وقف جبهه و مجروهان جنگ کرده بود.
 
با اینکه او پرستار بود و به‌عنوان نیروی پرستار اعزام شده بود اما همه اورا به عنوان دکتر می شناختند و صدا می‌زند. این کتاب روایت یک عمر مجاهدت دکتر محمد رستگاری، پرستاری که مجاهدت‌هایش از دوران دفاع مقدس آغاز و تا ایام دفاع از سلامت ادامه داشته را با قلمی روان و ساده به تصویر کشیده است.
 
کتاب «مسیر رستگاری» در قطع رقعی و 344 صفحه از سوی انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است.
 
علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت رسمی انتشارات شهید کاظمی(https://nashreshahidkazemi.ir/)  و همچنین از طریق ارسال نام کتاب به سامانه پیام کوتاه 3000141441 کتاب را با ارسال رایگان دریافت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها