دوشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱
نسخه الکترونیکی «رساله نماز و روزه» منتشر شد

همزمان با ماه مبارک رمضان، نسخه الکترونیکی «رساله نماز و روزه» منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، «رساله نماز و روزه» مشتمل بر آخرین فتاوای مرجع عالی‌‌قدر حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مدّظلّه‌العالی) در سه باب فقهی نماز، روزه و اعتکاف است که در بهار 1400 توسط انتشارات انقلاب اسلامی به چاپ رسید.
 
این رساله‌ عملیه شامل 1009 مسئله‌ شرعی و انعکاس‌دهنده‌ جدیدترین و آخرین فتاوای رهبر انقلاب اسلامی در سه باب مهم فقهی نماز، روزه و اعتکاف است.
 
یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها و تمایزات این اثر، شیوایی و ساده‌نویسی مسائل آن است، به‌گونه‌ای که فهم مطالب آن برای عموم مخاطبان امکان‌پذیر شده است. همچنین برای تسهیل در فهم مسائل دشوار، برخی کلمات و عبارات فقهی نیز در پاورقی توضیح داده شده است.
 
در همین راستا در انتهای کتاب نیز فصل مستقلی جهت توضیح و تبیین برخی اصطلاحات فقهی آورده شده که خواننده را برای فهم بیشتر و راحت‌تر مسائل شرعی کمک می‌کند.
 
همچنین در بیان برخی مسائل شرعی مانند حد ترخص و مسافت شرعی که برای توضیح آن‌ها در بیشتر رساله‌های عملیه از اصطلاحات و مقادیر قدیمی همچون فرسخ استفاده می‌شود، با تحقیقی بدیع و دقیق، مقیاس متناظر آن اصطلاحات با متر و کیلومتر مشخص شده است.
 
معظم‌له این رساله را مورد تأیید و عمل به آن را مُجزی اعلام نموده‌اند که متن دستخط و مهر و امضای ایشان در پشت جلد کتاب منتشر شده است.

همزمان با ماه مبارک رمضان، نسخه الکترونیکی این رساله منتشر شده و مخاطبان می‌توانند با تخفیف 50 درصدی این اثر را از سایت یا اپلیکیشن طاقچه به آدرس:
https://taaghche.com/book/118618/  دریافت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها