چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰
تولیت آستان قدس رضوی درگذشت علی شاملو را تسلیت گفت

تولیت آستان قدس رضوی در پی درگذشت حجت‌الاسلام علی شاملو فعال کتاب و کتابخوانی با صدور پیام، درگذشت این شخصیت حوزوی و دانشگاهی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در خراسان رضوی، حجت الاسلام مروی تولیت آستان قدس رضوی در پی درگذشت حجت الاسلام‌ و المسلمین علی صفوی شاملو، از فعالان کتابخوانی کشور و موسس مجموعه کتابرسان در مشهد پیام تسلیت صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

انالله واناالیه راجعون

درگذشت چهره فرهیخته حوزوی حجت الاسلام آقای علی صفوی شاملو را تسلیت عرض می کنم. این روحانی جوان پرشور و فعال در حوزه فرهنگی عمر با برکت خویش را در راه ترویج فرهنگ کتابخوانی و نشر معارف دین، سیره اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و ارزش های انقلاب سپری کرد و به طور قطع مجاهدت های ایشان در این مسیر نورانی توشه گرانسنگ در محضر الهی خواهد بود.

در جوار مضجع منور و شریف حضرت ثامن الحجج علیه آلاف تحیه و الثنا برآن خادم با اخلاص اهل بیت از درگاه ایزد منان علو درجه و رضوان الهی و برای بازماندگان محترم شکیبایی و پاداش معنوی مسالت می نمایم.

خاطرنشان می‌شود، حجت‌الاسلام علی شاملو، طلبه بسیجی، موسس موسسه فرهنگی کتابرسان در مشهد و از فعالان عرصه ترویج کتابخوانی، فارغ‌التحصیل کارشناسی‌ارشد مهندسی پلیمر دانشگاه امیرکبیر بود که روز گذشته ۲۴ اسفند براثر سانحه رانندگی در ساری درگذشت. قرار است پیکیر وی برای تشییع و خاکسپاری به مشهد منتقل شود. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها