دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹
فعالیت کتابخانه‌های منتخب سازمان فرهنگی هنری در تعطیلات نوروز ۱۴۰۱

مدیر امور کتابخانه‌ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از فعالیت ۲۳ کتابخانه منتخب این سازمان در تعطیلات نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، عباس باباخانیان مدیر امور کتابخانه‌ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از فعالیت ۲۳ کتابخانه منتخب این سازمان در تعطیلات نوروزی خبر داد و گفت: با توجه به درخواست شهروندان و برنامه‌ریزی انجام‌شده، هفت کتابخانه منتخب این سازمان از سوم تا ۱۱ فروردین و ۱۶ کتابخانه از ۶ تا ۱۱ فروردین از ساعت۸:۳۰ تا ۱۷:۳۰ با برنامه‌های مختلف در خدمت شهروندان علاقه‌مند خواهند بود.

وی ادامه داد: ارائه خدمات کتابخانه‌ای و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی از جمله ثبت‌نام شبکه کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری، امانت کتاب، سالن‌های مطالعه ویژه خواهران و برادران، برگزاری پنجمین جشنواره ماهی حوض قصه‌ها، برگزاری مسابقه کتابخوانی مجازی، برپایی نمایشگاه کتاب و... از ویژه‌برنامه‌های کتابخانه‌های سازمان در تعطیلات نوروز خواهد بود.
 
علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به پورتال کتابخانه‌های عمومی تهران به نشانی tlibrary.tehran.ir مراجعه کنند.

فهرست و شماره تماس کتابخانه‌هایی که در نوروز پذیرای مراجعان خواهند بود. 
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها