شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹
مشارکت نهاد در آیین بزرگداشت حکیم نظامی

نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با برگزاری ویژه‌برنامه‌هایی متنوع در کتابخانه‌های عمومی کشور در آیین «بزرگداشت حکیم نظامی شاعر پارسی» مشارکت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با برگزاری ویژه‌برنامه‌های متنوع از روز شنبه بیست و یکم اسفند تا جمعه بیست و هفتم اسفندماه ۱۴۰۰، در آیین «بزرگداشت حکیم نظامی شاعر پارسی» مشارکت می‌کند.
 
برگزاری مسابقات و پویش‌ها، نشست‌های کتابخوان تخصصی با استادان، جلسات مطالعاتیِ نظامی‌خوانی و محفل‌های شعری، معرفی کتاب‌های مرتبط با این شاعر در فضای مجازی، جلسات قصه‌گویی در کتابخانه‌ها و فضای مجازی، معرفی نویسندگان و نظامی‌شناسان بومی در استان‌ها، نصب سردیس حکیم نظامی در اطراف کتابخانه‌هایی که به نام نظامی هستند، از جمله‌برنامه‌هایی است که نهاد برای بزرگداشت این شاعر در کتابخانه‌ها در نظر گرفته است.
 
برپایی نمایشگاه‌های کتاب با موضوع نظامی و معرفی آموزه‌های حکیم نظامی از جمله برنامه‌های درنظر گرفته شده توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در قالب آیین «بزرگداشت حکیم نظامی شاعر پارسی» خواهد بود.

ستاد مرکزی بزرگداشت حکیم نظامی (شاعر پارسی قرن ششم) ویژه برنامه‌های متنوعی را برای بزرگداشت این شاعر پرآوازه درنظر گرفته است. این برنامه‌ها باهدف آشنایی با اندیشه‌های حکیم نظامی گنجوی تدارک دیده شده و علاقه‌مندان می‌توانند در طول مدت برگزاری سلسله همایش‌ها و نشست‌ها از این برنامه‌ها استفاده کنند.
 
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها