دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳
جشن امضای کتاب «سرزمین بی‌فصل» برگزار می‌شود

همزمان با اعیاد شعبانیه، جشن امضای کتاب «سرزمین بی‌فصل (روایت عاشقانه پروین مرادی از 35 سال زندگی با سید حمید تقوی‌فر)»، سه‌شنبه 17 اسفندماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، آئین جشن امضای کتاب «سرزمین بی‌فصل (روایت عاشقانه پروین مرادی از 35 سال زندگی با سید حمید تقوی‌فر)» از ساعت 16 سه‌شنبه 17 اسفندماه 1400 با حضور سمیه عظیمی ستوده؛ نویسنده کتاب و پروین مرادی؛ همسر شهید تقوی‌فر در فروشگاه کتاب انتشارات به‌نشر واقع در خیابان انقلاب، روبه‌روی درب اصلی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.
 
«سرزمین بی‌فصل»، روایت عاشقانه پروین مرادی از 35 سال زندگی مشترک با سردار شهید حاج سید حمید تقوی‌فر است. شهید تقوی‌فر به‌عنوان فرمانده اطلاعات نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نقش ویژه‌ای در مقابله با جریان تکفیری داعش در منطقه و دفاع از حرم داشت. یکی از ویژگی‌های «سرزمین بی‌فصل»، روند داستانی آن است که با قلم روان سمیه عظیمی ستوده کاشانی، متن جذابی را خلق می کند.
 
به تعبیر نویسنده: «آنچه در این کتاب می‌بینید و می‌خوانید، گزیده‌ای است از آنچه پروین مرادی از زندگی‌اش به خاطر آورده است، ماجرایی که تبدیل به قصه زندگی او شده؛ روایتی داستان گونه از یک زندگی...»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها