شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۲
«تاش» منتشر شد

«تاش»؛ روایتی داستانی از زندگینامه هنرمند انقلابی احمد رسولی و از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس از سوی انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، این کتاب خاطرات کودکی، نوجوانی و جوانی یک هنرمند را به همراه خاطرات حضورش در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل بیان کرده است.
 
ناگفته‌های تصویری و جذاب از جبهه و پشت جبهه در سال‌های جنگ و همین‌طور تصویر‌سازی یزد قبل از انقلاب. اتفاقات، وقایع و صحنه‌های قبل از انقلاب و بعد از زمان جنگ با جزئیات کامل که به صورت زیبایی در قالب داستان بیان شده و نکاتی از جبهه و پشت جبهه که شاید کمتر جایی بیان شده، به تصویر کشیده شده است. سوژه از این جهت جذاب است که شخصیت اصلی زندگی‌اش با نقاشی کشیدن گره می‌خورد و قبل و بعد از انقلاب و جنگ به تبع نقاش بودن و نقاشی کشیدن ماجرا‌های جالب و منحصر به فردی برایش رقم می‌خورد.
 
گزیده‌ای از متن کتاب
«عکس رضاشاه را روی پارچه کشیدم و با قلم‌کاری حسابی تمامش کردم. هنر دستم عالی بود. عکس را در جشن شاهنشاهی استفاده کردند. بیست و ششم اسفند هم به مناسبت تولد شاه پدر، از روی قاب عکس من ُپوستر چاپ کرده بودند. چه میدا‌نستم کشیدن یک عکس و شرکت در مسابقه این همه درد سر دارد؟!»
 
کتاب «تاش» به قلم زکیه دشتی‌پور در 271 صفحه از سوی انتشارات شهید کاظمی راهی بازار نشر شده است.
 
علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت رسمی انتشارات شهیدکاظمی (https://nashreshahidkazemi.ir/) و یا ارسال نام کتاب به سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۱۴۱۴۴۱ کتاب را تهیه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها