یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶
برگزاری مسابقه کتابخوانی «انقلاب 40 ساله» در هرات

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مسابقه کتابخوانی از کتاب «انقلاب 40 ساله» به همت خانه فرهنگ ایران در هرات برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، به همت خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در هرات، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مسابقه کتابخوانی از کتاب «انقلاب 40 ساله» بین دانشجویان، فرهنگیان و عموم مردم شهر هرات آغاز شد.

در این مسابقه قرار است؛ متسابقین دو بخش از چهارده بخش کتاب انقلاب 40 ساله، بخش نخست دستاوردهای فرهنگی انقلاب اسلامی و نقش انقلاب اسلامی در هویت‌یابی زن بخش دیگر کتاب جهت برگزاری مسابقه فرهنگی کتابخوانی است.

مهلت شرکت در این مسابقه تا پایان بهمن‌ماه 1400 است و شرکت کنندگان در این مسابقه همزمان با مبعث نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) با حضور در مرکز فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در هرات به سؤالات مطرح شده از این کتاب به صورت کتبی پاسخ ارائه کنند.

رونمایی از پوستر این مسابقه همزمان با مراسم گرامیداشت از چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در مرکز فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در هرات صورت گرفت که توضیحات مفصلی در خصوص نحوه شرکت در این مسابقه به علاقه‌مندان داده شد.

دو بخش مذکور این کتاب از طرف، مرکز فرهنگی جمهوری اسلامی ایران تلخیص و آماده سازی شده است و در اختیار شرکت کنندگان این مسابقه هم به صورت فیزیکی و هم به صورت مجازی قرار می‌گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها