یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۷
فرهنگسرای اندیشه در فضای مجازی برای کودکان قصه‌گویی می‌کند

«قصه‌های پندآموز» شامل محصولات مجازی با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با قصه‌های ناب ایرانی توسط فرهنگسرای اندیشه تولید و عرضه شده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای اندیشه، «قصه‌های پندآموز» ویژه برنامه فرهنگسرای اندیشه برای آشنایی کودکان و نوجوانان با قصه‌های ناب ایرانی است. 

کودکان علاقه زیادی به شنیدن قصه دارند و از این کار لذت می‌برند. علاقه آنان به شنیدن این قصه‌ها به قدری است که در دنیای قصه‌ها زندگی می‌کنند و حتی خود را جای شخصیت‌های اصلی آن قرار می‌دهند. فرهنگسرای اندیشه با طراحی ویژه برنامه «قصه‌های پند آموز»، آنان را به کتاب و کتابخوانی علاقه‌مند کرده و شیرینی کتابخوانی را به آنان می‌چشاند. 

در این برنامه، قصه‌هایی از داستان‌های کهن و پرطرفدار ایرانی و خارجی انتخاب شده و در قالب فوتوکلیپ برای کودکان و نوجوانان روایت می‌شود. اطلاعاتی نظیر تصاویر کتاب، رویدادها و اتفاقات داستان در کنار صدای قصه‌گو نیز به نمایش درمی‌آید. 

براساس این گزارش، علاقه‌مندان برای دریافت فایل تصویری «قصه‌های پندآموز» می‌توانند به شبکه‌های مجازی فرهنگسرای اندیشه مراجعه کنند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها