جمعه ۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱
دسترسی آسان به کتاب مهمترین مزیت دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران

عبدالعظیم فریدون گفت: یکی از شاخص‎ها و مزیت‎های نمایشگاه مجازی کتاب تهران، دسترسی آسان به کتاب به‌صورت گسترده است به این معنا که با حذف مسافت طولانی و هزینه‌های اسکان موقت، دسترسی مخاطبان را برای رسیدن به کتاب میسر کرده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، عبدالعظیم فریدون؛ مدیر انتشارات محراب قلم و رئیس هیأت مدیره انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان، ضمن حضور در ستاد برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، با بیان این‌که در این دوره از نمایشگاه بیشتر به عدالت اجتماعی در زمینه توزیع کتاب نزدیک‌تر هستیم، اظهار کرد: از آنجا که برخی از مردم در دورافتاده‌ترین نقاط کشور زندگی می‌کنند و امکان حضور در نمایشگاه کتاب حقیقی را نداشتند، نمایشگاه مجازی کتاب توانسته در توزیع محصولات فرهنگی، عدالت اجتماعی را تقسیم کند.
 
وی ادامه داد: حضور همه ناشران به‌صورت برابر در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران اتفاق بسیار ارزشمند و بزرگی است که به زیبایی رقم خورده است. حتی ناشرانی که نوپا هستند و برای مخاطبان ناشناخته، توانسته‌اند با حضور و تبلیغ خود در نمایشگاه مجازی کتاب تهران، آثار خود را به سمع و نظر مخاطبان برسانند‌. یکی از امتیازات بزرگ دیگر این دوره از نمایشگاه کتاب تهران، خرید کتاب در کنج خانه با استفاده از اینترنت است که مخاطب سفارش کتاب می‌دهد و بی‌صبرانه منتظر رسیدن آن در خانه از طریق پست می‌نشیند.
 
عبدالعظیم فریدون با حضور در ستاد برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران با شرکت در پویش «نذر کتاب»، ۱۱۴ جلد کتاب در حوزه کودک و نوجوان را به دانش آموزان مدارس شهر تفت از توابع استان یزد اهدا کرد.
 
دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوم بهمن‌ماه آغاز شده و تا دهم بهمن‌ماه ١٤٠٠ ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان برای بازدید و خرید کتاب می‌توانند به Ketab.ir مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها